رسانه‌های روسیه اعلام کردند شمار قربانی‌های حادثه سقوط جنگنده این کشور به ۱۳ نفر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از عملیات اورژانس برای نجات چند شهروند که با گاز کلر در استخر مسموم شده بودند، خبر داد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان ۱۳ حادثه رانندگی رخ داده است، گفت: در مجموع حوادث یک نفر جان باخت.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران راهیان نور که ساعت ۸:۰۲ امروز (۲۴ اسفندماه) در کیلومتر ۵۰ محور اهواز – شوش رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۱۳ نفر از مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۱۳ نفر از مخلین نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرا(س) تهران خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات کشور از امدادرسانی به بیش از ۱۳ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
بارش سنگین برف در ژاپن به جان باختن ۱۳ نفر و مجروح شدن بیش از ۸۰ تن دیگر منجر شد.
پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۱۳ دستگیری در خصوص حادثه ایذه داشته‌ایم که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و یک نفر هم با قرار تأمین آزاد شده است.
بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «لین گائو یوان» از چین رفت و مقابل نفر 13 رنکینگ جهانی به برتری دست یافت.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی آتش‌سوزی در یک باشگاه شبانه در یکی از شهرهای شمالی این کشور ۱۳ نفر کشته شدند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی آتش‌سوزی در یک باشگاه شبانه در یکی از شهرهای شمالی این کشور ۱۳ نفر کشته شدند.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شمار قربانیان حادثه سقوط یک جنگنده سوخو-۳۴ در روسیه به ۱۳ نفر رسید.
سازمان ملل متحد اعلام کرد شمار کشته های درگیری های نژادی در سودان جنوبی به ۱۳ نفر رسید.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
این حادثه امروز ساعت ۱۳:۵۰ در استان مازندران و در محور گلوگاه- دامغان منطقه توسکا چشمه اتفاق افتاد. در جریان این تصادف ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ کس جان خود را از دست نداده است.
شیراز - ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان فارس ثبت نام کردند و از فردا مراحل بررسی صلاحیت آنها آغاز می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ