سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سفارت ترکیه در تهران با انتشار پیامی، حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم کرد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
وزارت خارجه سوئد با ارسال پیامی برای سفارت عراق در استکهلم از حادثه اخیر در زمینه به آتش کشیدن قرآن کریم، عمیقا ابراز تاسف کرد.
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران طی نامه‌ای، ضمن تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران بر آمادگی این سفارت برای همکاری همه‌جانبه در راستای منافع دو کشور تأکید کرد.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
معاون وزیر صمت از نخستین ثبت سفارش رسمی و موفق واردات با رمزارز به ارزشی معادل ۱۰ میلیون دلار خبر داد. اقدامی که رئیس کل بانک مرکزی نیز درباره آن اظهار داشت: دارندگان رمزارز‌هایی که مجوز قانونی داشتند، طبق قانون می‌توانند رمزارز استخراجی خود را برای واردات اعلام کنند.
شاید خیلی‌ها ندانند، یکی از کسانی که کارخانه آجر را راه انداخت و سال‌هاست در آن‌جا فعالیت می‌کند، محمود کریمی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ