اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس از صدور کیفرخواست پرونده نیرو‌های مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچرا‌غ (ع) خبر داد.
شیراز-رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در دیوان عالی کشور صادر شده است، از اطلاع‌رسانی احکام صادره در زمان مقرر خود خبر داد.
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار خبر داد.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان فارس از برگزاری دادگاه متهمان پرونده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
دادگاه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد، متهم ردیف اول در این جلسه شب حادثه را روایت کرد.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی در این شهرستان شناسایی و پرونده قضائی برای آنان تشکیل شده است.
۳ سال قبل حادثه سقوط هواپیمای PS۷۵۲ اوکراین رخ داد و دستگاه قضا در حال رسیدگی به پرونده این حادثه است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص متهمان فرانسوی و اتباع خارجی دستگیرشده در اغتشاشات اخیر و حادثه تروریستی شاهچراغ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فردی که در زمان حادثه سقوط آیدا رستمی از پل عابرپیاده، همراه وی بوده و بعنوان متهم پرونده نیز در بازداشت است، در توضیحات اولیه خود حادثه را تشریح کرد.
صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصویب درخواست ارسال پرونده متخلفین حادثه فروریزش ساختمان متروپل به قوه قضاییه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
مسعود ستایشی گفت: در این واقعه عده‌ای در منطقه خوزستان و آبادان فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور داشتند و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شده است. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه نیز برگزار شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضوردارند.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ