سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای کیلومتر ۶۶ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: طی این حادثه متاسفانه یک هموطن جان باخته است.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع تصادف خونین در جاده فیروزکوه خبر داد.
تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.
منابع خبری در آمریکا از وقوع حادثه برای خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن خبر دادند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ