سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
با استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره النصر، حالا مدیریت این باشگاه در آستانه انحلال قرار دارد.
در پی آتش‌سوزی در یک رستوران ایتالیایی در مادرید پایتخت اسپانیا، دو نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند که حال شش نفر از آنها وخیم است.
در پی آتش گرفتن سبد یک بالن در مکزیک دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند.
شایعه تیراندازی در عرصه پرازدحام کنسرت باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۸ نفر در منطقه روچستر نیویورک شد. حال یکی از مجروحین که یک زن است، وخیم اعلام شده است.
فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش آموزان مدرسه که بر اثر مسمومیت دچار مشکل شده بودند به سرپایی مداوا شدند و حالشان رو به بهبودی است و به مرور در حال ترخیص هستند و دو دانش آموز نیر به بیمارستانی در قزوین منتقل شدند.
تیراندازی در ایالت فلوریدا آمریکا به زخمی شدن ۱۰ نفر منجر گردید که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
تبریز- مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در تبریز چهار نفر زخمی شده که حال دو نفر از آنان وخیم است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد با اعلام اینکه عربستان تنها طی کمتر از دو هفته ۱۷ نفر را اعدام کرده است، افزود: در حال حاضر تعداد افرادی که در صف اعدام هستند، مشخص نیست.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دو تا سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایده در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: چهار نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان اعلام کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یکی از شهروندان در حال رانندگی بوده که دو نفر ناشناس اقدام به ربودن او کردند. پس از ضرب‌وشتم، او را در یکی از نقاط شهر مخفی کرده بودند.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.
مریم مسعودی فر گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری وبا در کشور شناسایی شده اند که ۴۲ مورد مربوط به استان کردستان، ۱۵ مورد در کرمانشاه، دو بیمار در آذربایجان غربی هستند و یک مورد ابتلا در استان بوشهر است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ