بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
سید محمد موسوی تنها بازمانده نسل طلایی والیبال است که با آن نسل قدرت والیبال ایران به رخ جهان کشیده شد.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
بهزاد غلامپور در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت تا به همکاری با آبی ها ادامه دهد.
ساخت مجسمه گرشاسپ در حالی که نیزه‌ای به دست دارد، در حال نبرد با اژد‌هایی است که به دور بدن او پیچیده و دهان خود را باز کرده است ۳سال به طول انجامید و در سال۱۳۱۵ هجری شمسی کار نصب آن انجام شده است.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
سلول‌های «پیروز» در بانک ژنتیکی کشور ذخیره شد.
نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز باقیمانده ایران در مسابقات گرند اسمش سنگاپور با کسب سه پیروزی متوالی به جدول حذفی این رقابت ها راه یافت.
نواک جوکوویچ گفت که مشتاقانه منتظر بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس است تا بتواند مدال طلا را به دست بیاورد.
تنها نماینده اسکیت برد ایران که برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به شارجه امارات رفته بود از کسب سهمیه بازماند.
دربی میلان امشب در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم تنها برای کسب پیروزی قدم به این دیدار خواهند گذاشت.
تنها ۱۰٪ از باتری‌های مستعمل، برای بازیافت در استرالیا جمع‌آوری می‌شوند که طبق استاندارد‌های بین‌المللی کم است. ۹۰‌٪ باقیمانده باتری‌ها به محل دفن زباله می‌روند یا به‌طور نادرست دفع می‌شوند و این موضوع باعث آسیب قابل توجهی به محیط زیست می‌شود.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که اروپا بزرگ‌ترین «بازنده» و آمریکا تنها «برنده» جنگ روسیه و اوکراین است.
تنها صدای باقیمانده از غلامرضا تختی به موزه ملی ورزش اهدا شد.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
هفته چهارم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم های ذوب آهن، کاله مازندران، نبوغ اراک، مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.
«پیروز» تنها توله یوزپلنگ باقیمانده از «ایران» امروز صد و پنجمین روز از عمرش را سپری می‌کند. علیرضا شهرداری که مسئول نگهداری «پیروز» است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این فیلم نوشت که پنجه‌های «پیروز» به تازگی خاک را لمس کرده است.
تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از رسیدن به مدال بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ