تحقیقات زیادی به بررسی تاثیر نور صفحه نمایش‌ها بر کیفیت خواب و سلامتی پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از این مطالعه بر تاثیر قرار گرفتن در معرض نور بر ریتم‌شبانه روزی متمرکز بوده است و نشان داده که اختلال‌هایی که در پی قرار گرفتن در معرض نور به وجود می‌آیند باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و چاقی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
مصرف دوز متوسط ویتامین D برای سلامت قلب مفید است. افراد مسن که در معرض خطر حوادث قلبی عروقی هستند ممکن است بخواهند ویتامین D مصرف کنند، حتی اگر کمبود ویتامین D نداشته باشند..
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
اگر تمایل دارید به سنگ کیسه صفرا، ضربان قلب نامنظم، افسردگی و خستگی مزمن دچار شوید، رژیم HCG را امتحان کنید! سازمان غذا و داروی امریکا توصیه می‌کند که به هیچ وجه از رژیم HCG برای کاهش وزن استفاده نکنید، چرا که بدن را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.
سیگنال‌هایی که از مرکز کهکشان راه شیری بیرون می‌آیند، به دلیل متراکم بودن با ستاره‌ها و سیارات فراخورشیدی قابل سکونت، مورد توجه دانشمندان قرار گرفته‌اند. همچنین، اگر بیگانگان هوشمند در هسته کهکشان راه شیری حضور داشته باشند و بخواهند به کهکشان‌های دیگر دست یابند، ممکن است سیگنال‌هایی را به طیف گسترده‌ای از سیارات بفرستند.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
آب نوشیدنی ایده آل است، با کالری صفر و ۱۰۰٪ هیدراتاسیون! سعی کنید هر روز ۶-۸ فنجان میل کنید. اگر آب ساده برای شما جذابیت ندارد، چرا با چند تکه لیمو، لیموترش یا خیار کمی آن را زنده نکنید؟
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
تپش قلب ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، حتی اگر در حال استراحت یا انجام فعالیت‌های عادی باشید. اگرچه ممکن است حیرت انگیز باشد، تپش قلب معمولا جدی یا مضر نیست. با این حال، گاهی اوقات می‌توانند به یک ریتم غیر طبیعی قلب مرتبط باشند که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.
«اریک آرنسن»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه اسلو نروژ، می‌گوید: «اگر هر روز یک مشت آجیل، یعنی حدود ۳۰ گرم، بخورید ۲۰ تا ۲۵ درصد خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی کاهش خواهد یافت. در مقایسه، بزرگسالان در کشور‌های شمال اروپا به طور متوسط حدود ۴ گرم آجیل در روز می‌خورند. بسیاری از آن‌ها اصلاً آجیل یا دانه نمی‌خورند.»
با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
در برخی از موارد تپش قلب با علائم دیگری مثل تنگی نفس همراه است. به ندرت پیش می‌آید تپش قلب و تنگی نفس به همراه بیهوشی و سرگیجه باشد، اما اگر این اتفاق برای اطرافیان شما رخ داد فورا او را به یک بیمارستان منتقل کنید.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
مشاور و محقق طب سنتی گفت: تنظیم قند و کاهش کلسترول خون، روشن کننده پوست، پیشگیری از پارکینسون و بیماری‌های سرطانی، تقویت سیستم ایمنی بدن، سم‌زدایی کبد، سلامت استخوان، حفظ سلامت قلب و تقویت دستگاه گوارش نمونه‌هایی از تاثیر مصرف سیب بر سلامتی بدن است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگار نه تنها به سلامت ریه و قلب آسیب می‌رساند، بلکه احتمال از دست دادن حافظه و سردرگمی در میانسالی را افزایش می‌دهد.
سیاهرگ‌ها خون را از اندام‌ها به سمت قلب برمی‌گردانند در واقع این رگ‌ها دریچه‌هایی دارند که باعث می‌شود در راه برگشت، خون به سمت پایین بازگشت نکند و اگر این دریچه‌ها دچار نارسایی شوند با باقی ماندن خون در سیاهرگ‌ها، رگ‌های واریسی ایجاد می‌شود.
اگر کارلوس کی‌روش به ایران بازنمی‌گشت این روزها رضائیان به جای قطر در اصفهان بود و در تمرینات سپاهان شرکت می‌کرد.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی با خود بگوید من چهار سال جراحی عمومی بخوانم، سه سال جراحی اطفال بخوانم که در این صورت هفت سال از عمرم می‌گذرد. در حالی که اگر پزشک عمومی بمانم، در این هفت سال می‌توانم شرایط بهتری برای خودم ایجاد کنم. در عین حال این شرایط در برخی رشته‌های پایه مانند بیهوشی، جراحی عمومی، رشته‌های داخلی و... نیز وجود دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ایران به دلیل موقعیت سیاسی خود می تواند وساطت و میانجیگری جنگ اوکراین را انجام دهد، چون اگر روسیه جنگ را به قلب اروپا بکشاند قطعا همه معادلات اروپایی به هم می خورد و آمریکایی ها هم بیشترین آسیب را از این جنگ خواهند دید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ