اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصور کنید که در یک روز طوفانی، در حالیکه امواج وحشی اقیانوس صخره‌ها را زیر ضربات کوبندۀ خودشان گرفته‌اند، شما در کمال آسودگی در حال شنا کردن در ساحل هستید و منظرۀ امواج را تماشا می‌کنید.
این شمشیر قرون وسطایی که در ساحل هوُف‌هاکارمِل فلسطین پیدا شده، احتمالاً ۸۰۰ سال پیش در طول یک نبرد دریایی در دوره جنگ‌های صلیبی در دریا افتاده است.
ناصرالدین‌شاه سفر خود را به همراه یکصد نفر از تهران به سمت بندرانزلی و گذشتن از راه‌های صعب‌العبور و گردنه‌های مرتفع رشته‌کوه‌های البرز شروع کرد که چهار هفته طول کشید تا به ساحل دریای خزر برسند.
هوش مصنوعی سه نمای شگفت‌انگیز از شهر اصفهان در ۶۰۰ قبل را ارائه کرده است.
در حج سال ۱۸۸۰ میلادی یعنی در حدود ۱۴۳ سال پیش یک عکاس از زائران کشور‌های مختلف با لباس سنتی آن‌ها عکس گرفت. این عکس‌ها از کمیاب‌ترین عکس‌های گرفته شده در ایام حج هستند. هر عکس دارای نام کشوری است که صاحب عکس به آن تعلق دارد.
مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن ۹ میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی ۶۰ طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
در تصاویر بخش سونار فعال و غیرفعال زیردریایی(قرمز) مشهود است، همچنین آنتن مخابراتی جمع شونده زیردریایی(آبی) نیز دیده می شود، زمانی که زیردریایی به روی آب می آید این آنتن را باز میکند تا ارتباط و فرامین جدید را از ساحل یا ناو مادر دریافت کند.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
ابتکار عمل طراحان عرب در برابر اقدام ضدفلسطینی گوگل و همچنین استقبال فلسطینی‌ها از عید فطر درسایه تداوم درگیری‌ها از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
هوش مصنوعی آینده تهران را در ۵۰ سال آینده تصویر کرده است.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
دو جزیره‌ی بزرگ و زیبا دارد که به هر دوی آن‌ها ماریتا (Marietas) می‌گویند و در سمت غربی این کشور قرار گرفته اند. این جزایر خالی از سکنه هستند و اهالی بومی و افرادی که همیشه در آن‌ها زندگی کنند، ندارد، اما مکان‌هایی فوق العاده و بکر برای گشت و گذار و سفر‌های رمانتیک است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با ساحل مخفی ماریتا در مکزیک بیشتر آشنا شوید.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت. اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.
توپ نیز مانند جام جهانی راه زیادی را طی کرده است. در این گزارش به تاریخچه توپ مسابقات جام جهانی پرداخته شده، از اولین توپ در جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه تا توپی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده خواهد شد.
عکس‌های جدیدی از روز سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد مردان و زنان وحشت‌زده به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که بیشتر پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند دیگر از بین رفته است.
مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ