سیگنال‌هایی که از مرکز کهکشان راه شیری بیرون می‌آیند، به دلیل متراکم بودن با ستاره‌ها و سیارات فراخورشیدی قابل سکونت، مورد توجه دانشمندان قرار گرفته‌اند. همچنین، اگر بیگانگان هوشمند در هسته کهکشان راه شیری حضور داشته باشند و بخواهند به کهکشان‌های دیگر دست یابند، ممکن است سیگنال‌هایی را به طیف گسترده‌ای از سیارات بفرستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
بعد از عربستان و رئال مادرید، به نظر می‌رسد امباپه طی روزهای آینده با یک پیشنهاد بزرگ از آمریکا مواجه می‌شود.
لوئیز آلبرتو، بازیکن تیم لاتزیو، با عذرخواهی از هم‌تیمی‌هایش به تمرینات این تیم بازگشت.
ترتیزک آبی حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی ثانویه است. فقط ۱۰۰ گرم از این گیاه برای پوشش بیشتر نیاز روزانه به ویتامین C کافی است، یعنی ویتامین C این گیاه بسیار بیشتر از پرتقال و لیمویی است که همه مان آن را به عنوان یک تقویت کننده سیستم ایمنی می‌شناسیم.
نکته جالب توجه ای که درباره خرید های استقلال در نقل و انتقالات تابستان امسال و فصل های بعدی وجود دارد.
پزشک معالج حامد حدادی با اشاره به بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی گفت که چگونگی وضعیت این بازیکن در ادامه تمرینات تعیین کننده حضورش
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
مقصد مهدی طارمی در فصل پیش رو حالا به یکی از دغدغه‌های خبرنگاران بریتانیایی هم بدل شده است.
الاهلی مذاکرات خود با لوچیانو اسپالتی را آغاز کرده تا سرمربی سابق ناپولی را به خدمت بگیرد.
والیبال ایران یک پاسور عالی را در آینده ای نزدیک خواهد داشت.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
با شش خرید لیگ برتری، تراکتور به سرعت اسکواد خود را در بخش بزرگسالان تکمیل می‌کند.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
نماینده پارلمان عراق می‌گوید حاکمیت کامل عراق در گرو پایان‌دادن به دخالت‌ و اخراج بیگانگان و پیگیری پرونده جدی ترور «فرماندهان شهید» است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
در طول تاریخ سرزمین اصلی ایران - آنچه امروز هم خانهٔ ماست - هزاران بار از سوی اقوام و تمدن‌های مختلف پیرامونش مورد هجوم قرار گرفته. بار‌ها به اشغال بیگانگان درآمده، ولی به حیات فرهنگی مستقل خود ادامه داده. بدون مراجعه به متن کتاب‌ها هر کدام از ما می‌توانیم سیاههٔ‌بالابلندی از اسامی این مهاجمان را پشت هم بیاوریم. از سکا‌ها و خزر‌ها و یونانی‌ها و اعراب گرفته تا تاتار و مغول و روس و انگلیس. شاید ایران بیش از هر سرزمین دیگری در جهان مورد حمله قرار گرفته باشد.
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد، ولی شاید بیانشان برای این دلسوزی فرق می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ