سیاهرگ‌ها خون را از اندام‌ها به سمت قلب برمی‌گردانند در واقع این رگ‌ها دریچه‌هایی دارند که باعث می‌شود در راه برگشت، خون به سمت پایین بازگشت نکند و اگر این دریچه‌ها دچار نارسایی شوند با باقی ماندن خون در سیاهرگ‌ها، رگ‌های واریسی ایجاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بهار امسال ۷۲۸ هزار نفر به جمعیت شاغلان افزوده و از جمعیت بیکاران ۱۲۷ هزار نفر کم شد.
زندگی کارگران نسبت به گذشته بدتر شده است و پدیده کارگری (کار به‌مثابه مشقت و زحمت) و شاغلان فقیر بدون چشم‌انداز رهایی از آن عمومیت یافته است؛ یعنی شکست و ناتوانی نیروی کار در فعلیت‌بخشیدن به قوای انسانی گسترش پیدا کرده است و کار تبدیل به امری بی‌معنا شده که فقط وسیله‌ای پرزحمت و شاق برای رفع نیاز‌های اولیه است.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
در زمستان ۱۴۰۱ سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان ۲۷.۴ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰.۸ درصد افزایش داشته است.
در سال ١۴٠٠ در معادن در حال بهره برداری کشور مجموعاً ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ نفر مشغول به کار بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸.۳ درصدی را نشان می دهد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: در چند ماهه اخیر شاهد هستیم اطلاعات سست بنیان و بی کیفیتی راجع به خلق فرصت‌های شغلی داده می‌شود.
خاگینه خرما یکی انواع خاگینه‌ها می‌باشد که خیلی راحت و ساده می‌توانید این خاگینه را بدون فر و داخل تابه تهیه کنید.
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.
بنیاد ملی نخبگان، به تعدادی از شاغلین به تحصیل تسهیلات اعطا می‌کند.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان و میزان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.
در فصل گذشته فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است!
در پی اظهارات سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعمال احکام جدید و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، به نظر می‌رسد از پنج روز آینده مستمری بگیران تامین اجتماعی، حقوق‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ