با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر‌های واصله حاکی از آن است که امیر عابدزاده با پیشنهاد خوبی از فولاد خوزستان مواجه شده است.
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
عقاب طلایی با نام علمی Aquilachrysaetos، در کنار عقاب دریایی دم‌سفید، عقاب دریایی و عقاب شاهی (شاه‌باز)، در دسته عقاب‌های بزرگ‌جثه قرار می‌گیرد؛ همان‌هایی که بزرگ‌ترین عقاب‌های ایران هستند.
تصاویری از اشتباه عقاب در انتخاب شکار
کارشناسان محیط زیست دریایی هرمزگان لاشه یک لاک پشت پوزه عقابی غول پیکر را در ساحل غدیر بندرعباس کشف کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تعدادی جنگنده کوثر در آینده نزدیک به نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شوند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
آخرین حضور دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در لیست تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی برمی‌گردد.
فرزند گلر افسانه‌ای فوتبال ایران با انتشار تصویری از پدرش تولد احمدرضا عابدزاده را تبریک گفت.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر مدتی پیش از آغاز پایش این لاک‌پشت‌های پوزه عقابی با مشارکت کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: سال 1400 حدود 350 لاک‌پشت منقار عقابی علامت‌گذاری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال همین تعداد پایش شود.
بازی در قلعه عقاب ها ممنوع شد
مستند خلیل عقاب با مراسم تدفین کامل شد
خلیل طریقت‌پیما، ملقب به خلیل عقاب، در سن ۹۸ سالگی درگذشت.
تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن معنی پایگاه پهپادی ۳۱۳ ارتش را می‌فهمد، گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از پایگاه راهکنشی عقاب ۴۴ را تبریک گفت.
عقاب فیلیپینی یا عقاب میمون‌خوار گونه‌ای نادر از پرندگان شکاری است که در جنگل‌های فیلیپین یافت می‌شود. این پرنده وسیع‌ترین و بلندترین بال در میان عقاب‌ها را دارد هر چند که از نظر وزن بعد از عقاب دریایی استلر و عقاب هارپی قرار می‌گیرد.
صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می‌توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.
صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.
صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.
بسیاری از اندیشمندان و کارشناس معتقدند که بزرگ‌ترین صحنه تقابل در دنیای کنونی شرق آسیا است.
تصاویری عجیب از به دام افتادن عقاب ماهیگیر و درگیری با اختاپوس را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ