یکی از سنت‌های رایج در میان خانواده‌های ایرانی، خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال است؛ نکته مهم آن است که توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام نظافت منزل ضروری است؛ چرا که هر سال با شروع خانه تکانی آمار مسمومیت‌های ناشی از مصرف شوینده‌ها افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سبز روشن به معنای رشد و سرزندگی و سبز تیره به معنای ثروت و نفوذ است. درواقع افرادی که رنگ درب خانه‌شان سبز است برای اجتماع و روابط با دیگران ارزش قایل هستند.
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
یک روزنامه فرانسوی اعلام کرد پاری سن ژرمن امروز صبح تصمیم خود برای اخراج سرمربی‌اش کریستوف گالتیه را از طریق مدیر ورزشی باشگاه به او اطلاع داد.
ممکن است آرسنال یازده بازیکن خود را در تابستان پیش رو بفروشد تا بودجه کافی را برای خرید بازیکن جدید در اختیار میکل آرتتا، مربی تیم بگذارد.
برخی گمانه‌زنی‌ها بر این استوار است که مسعود میرکاظمی به دلیل عدم پرداخت حقوق معلمان، به سرنوشتی، چون سرنوشت یوسف نوری، وزیر سابق آموزش و پرورش، دچار شد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای دو بازی دوستانه در فروردین ماه را اعلام کرد.
براساس گزارشی از شرایط ارتش آلمان، نیروهای مسلح این کشور برای مواجهه با مشکلات، نامجهز، دچار کمبود بودجه و بسیار کُند هستند.
شوهر و دخترش می‌دانند که این شغل را دارد. اوایل برای دخترش سخت بوده و هر بار، طوری که مادر نفهمد پشت سرش گریه می‌کرده ولی حالا چنین حسی ندارد، چون کار مهناز خیلی خوب است و او می‌بیند که مشتری‌ها چقدر به مادرش احترام می‌گذارند. پروانه و منیژه هم روایت‌های دیگری دارند، یکی ۳۵ ساله و مطلقه است که بعد از تعدیل، در حوزه خدمات منزل فعال شده و دیگری ۵۰ ساله که بیشتر پای میز تشریفات است. پروانه، چون آماده به خدمت است، بیمه دارد ولی منیژه چندان تمایلی به بیمه شدن ندارد و می‌خواهد آزادی عمل بیشتری داشته باشد.
در شرایطی که در کشور با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با مدیریت مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری مانع از هدر رفت آب شویم.
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با آغاز خانه تکانی ها، مصارف آب در استان تهران به سه برابر ورودی سدهای پنجگانه آن رسیده و آب مشترکانی که مصارف نادرستی داشته باشند، قطع خواهد شد.
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
همچنین از اختلاط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و مواد سفید کننده، لک‌بر و الکل جدا خودداری کنید؛ چرا که بخارات و گازهای ناشی از این اختلاط بسیار سمی و خفه‌کننده است.
خانه‌تکانی کنید، اما مسموم نشوید!
با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سنت خانه‌تکانی، مصرف آب در تهران از روز پنجشنبه به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.
ایده‌هایی را برای طراحی بالکن در این مطلب می‌خوانید که به کمک آن‌ها می‌توانید این فضا را به مکانی جذاب و دنج از خانه‌تان تبدیل کنید. تمامی این ایده‌ها یک وجه مشترک دارند: اثبات می‌کنند «اندازه» همه‌چیز نیست!
رسانه‌ها از خانه تکانی جدید در تیم آبی شهر لندن خبر می‌دهند.
به نظر می‌رسد تغییرات ساپینتو در ترکیب استقلال برای مسابقه با پیکان ادامه دار باشد.
خریدهای جدید به کلی تصویر تیم را عوض کرده؛ از آخرین فینال آسیا فقط 2نفر فیکس هستند
پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ