سخنگوی مجلس ترکیه با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز سوئد در هتک‌ حرمت قرآن، هشدار داد که در صورت تداوم این روند، پیوستن استکهلم به ناتو، یک خیال خام باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ریاست جمهوری ترکیه از مقدمه‌چینی کشورش برای میزبانی از رئیس‌جمهور روسیه خبر داد.
سیاست گفتاری و رفتاری ترکیه متفاوت از هم است و رویکرد ترکیه همانند موضوع سوئد به سرعت می تواند تغییر کند.
وزیر امور خارجه ترکیه هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و چشم‌پوشی نسبت به این مسئله علی‌رغم هشدارها را غیرقابل قبول خواند و آن را به‌شدت محکوم کرد.
دبیرکل ناتو از سفر قریب‌الوقوع به آنکارا برای دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه با محوریت بررسی پیوستن سوئد به این سازمان نظامی خبر داد.
سخنگوی دولت ترکیه می‌گوید رسانه‌های غربی در پوشش انتخابات این کشور مغرضانه رفتار کردند.
وزیر کشور ترکیه امروز در سخنانی از دخالت‌های رییس‌جمهور آمریکا در انتخابات آتی کشورش پرده برداشت.
منابع ترکیه ای از کشته شدن یک عضو ارشد پ ک ک در شمال عراق خبر دادند.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
وزیر کشور ترکیه با حمله به واشنگتن گفت که تمام جهان از آمریکا تنفر دارد و تلاش‌ها برای تحمیل فرهنگ این کشور به دنیا، محکوم به شکست است.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا در مقایسه با سوئد مشکل کمتری با پیوستن فنلاند به ناتو دارد.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد شرط تصویب طرح پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو را، استرداد تروریست های ضد دولت آنکارا به این کشور عنوان کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که سیاست توازن واشنگتن در مورد روابط با آنکارا و آتن در حال به هم خوردن است.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکا از مشروط شدن فروش جنگنده های اف-۱۶ به ترکیه، به موافقت آنکارا با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: گام‌های زیادی باید از سوی سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو برداشته شود.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.
در ادامه روند پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، امروز مقامات این دو کشور با مقامات دولت ترکیه دیدار می‌کنند تا درباره نگرانی‌های امنیتی آنکارا بحث و گفت‌وگو کنند.
وزارت انرژی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: آنکارا به تحریم‌ های روسیه در حوزه انرژی نخواهد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ