وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه اندونزی در نشست خبری پس از دیدار با همتای ترکیه‌ای خود گفت که آنکارا و جاکارتا نقش مهمی در جهان اسلام دارند.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه امروز در بیانیه‌ای از توافق رییس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.
اردوغان در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود شامگاه جمعه فاش ساخت که آنکارا ماه آینده میلادی میزبان رئیس جمهوری روسیه برای ادامه تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد بود.
روسیه اعلام کرد که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
نشست سه‌جانبه میان ترکیه، سوئد و ناتو سه‌شنبه هفته جاری در آنکارا برای عضویت استکهلم در ائتلاف نظامی ناتو برگزار می‌شود.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال آماده‌سازی نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه در سطح وزرای خارجه است.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
ایران، روسیه، ترکیه و سوریه، امروز در مسکو و در سطح معاونان وزرای امور خارجه این کشور‌ها نشستی چهارجانبه درباره حل‌وفصل مسائل روابط آنکارا و دمشق خواهند داشت.
معاونان وزرای خارجه چهار کشور روسیه، ایران، ترکیه و سوریه به زودی در مسکو با هم دیدار می کنند.
در ادامه روند تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا، نمایندگان وزارت خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند در نشستی چهارجانبه در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تمایل مسکو و آنکارا برای برگزاری نشست چهارجانبه با حضور همتایان ایرانی و سوری وی، گفت که هنوز پاسخی از جانب تهران و دمشق دریافت نکرده است.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست‌های دو یا چندجانبه ای که در ترکیه دارد گفت: یکی از نشست‌های سه جانبه که پیش رو داریم، میان جمهوری آذربایجان، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست‌های دو یا چندجانبه ای که در ترکیه دارد گفت: یکی از نشست‌های سه جانبه که پیش رو داریم، میان جمهوری آذربایجان، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری سالانه خود با خبرنگاران در آنکارا با اعلام خبر سفر «سید ابراهیم رییسی» به آنکارا تصریح کرد: ثبات ایران برای ما مهم است.
نشستی میان مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میزبانی ترکیه برگزار شد.
یک مقام ارشد آنکارا امروز از دیدار پوتین و اردوغان در حاشیه نشست شانگهای و گفتگو میان آن ها پیرامون درگیری مرزی ایروان و باکو خبر داد.
در ادامه روند پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، امروز مقامات این دو کشور با مقامات دولت ترکیه دیدار می‌کنند تا درباره نگرانی‌های امنیتی آنکارا بحث و گفت‌وگو کنند.
وزرای امور خارجه ترکیه و چین در حاشیه چهارمین نشست همکاری میان آنکارا و آسه‌آن در پایتخت کامبوج دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ