منابع ترکیه ای از کشته شدن یک عضو ارشد پ ک ک در شمال عراق خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
متئو اندرسون، پشت خط زن تیم ملی والیبال آمریکا راهی زراعت بانک آنکارا شد.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
سفر قریب الوقوع عبدالفتاح سیسی به آنکارا به منزله پایان یک تنش ۱۰ ساله بین مصر و ترکیه و عقب نشینی اردوغان از برخی سیاست های منطقه ای است.
سخنگوی مجلس ترکیه با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز سوئد در هتک‌ حرمت قرآن، هشدار داد که در صورت تداوم این روند، پیوستن استکهلم به ناتو، یک خیال خام باقی خواهد ماند.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
وزارت امور خارجه ترکیه حمله شناورهای سوریه به یک قایق صیادی ترکیه در آب‌های بین المللی و زخمی شدن دو ماهیگیر را محکوم کرد.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در حالی انجام ‌شد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری کنونی توانست در یک رقابت نزدیک کمال قلیچدار اوغلو، نامزد گروه‌های اپوزیسیون را شکست دهد.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
فردا و در جدال مرگ و زندگی تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود در برابر زراعت بانک آنکارا قرار می‌گیرد.
یک گروه تجاری خسارت اقتصادی واردشده به ترکیه ناشی از زلزله ویرانگر در این کشور را برآورد کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در گفتگو با یک روزنامه محلی گفت: باید گام هایی در روند سیاسی برای خروج نیروهای ما (از سوریه) برداشته شود.
دولت سوئد در راستای تلاش های خود برای عضویت در ناتو، یک عضو گروهک پ ک ک را تحویل آنکارا داد.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای از حمله به یک پُست نظامی این کشور در مرز با سوریه خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه ۲ نظامی آنکارا کشته و زخمی شدند.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.
یک مقام ارشد آنکارا امروز از دیدار پوتین و اردوغان در حاشیه نشست شانگهای و گفتگو میان آن ها پیرامون درگیری مرزی ایروان و باکو خبر داد.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
دولت سوئد برای استرداد یک تبعه ترکیه متهم به کلاهبرداری به دولت آنکارا موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ