تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، آلرژی یا یک بیماری خودایمنی دچارند، باید در طول تابستان، محتاط‌تر باشند و پیشگیرانه عمل کنند. آلرژی یکی از علل رایج سردرد‌های تابستانی است. افرادی که علائم آلرژی را تجربه می‌کنند ممکن است دچار سردرد یا ناراحتی سینوسی در سراسر ناحیه سینوسی و صورت شوند. همه این‌ها ممکن است محرکی برای سردرد‌های میگرنی باشد.
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
یکی از ساده‌ترین لذت‌های زندگی، تجربه طعم دلپذیر یک بستنی خنک و خامه‌ای در روز‌های گرم تابستانی است.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از تجربه دمای ۴۰ درجه طی روز شنبه، ۳۱ تیرماه خبر داد.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
هافبک میانی آلومینیوم اراک برای نخستین بار تجربه کاپیتانی در این تیم را مقابل باشگاه سابق خود به دست آورد.
تجربه هوای نامطلوب در تهران با افزایش غلظت آلاینده «ازن»
دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.
پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای ۴۰ درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.
جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
وقتی کودک بودیم، بسیاری از ما این تصور را داشتیم که تابستان یا دوره‌های دیگر از زندگی نسبت به بزرگسالی طولانی‌تر از گذشته است. در حال حاضر گروهی از محققان به طور تجربی بررسی کرده‌اند که آیا درک زمان با افزایش سن تغییر می‌کند و اگر چنین است، چگونه و چرا تغییر می‌کند؟
آیا ملی‌پوش کروات در تابستان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را تجربه خواهد کرد؟
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی شرایط کرونا طی روز‌های آتی بر اساس مدل‌ها برآورد می‌شود، گفت: بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان ۱۴۰۰ با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووید۱۹ بعید نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ