یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی شرایط کرونا طی روز‌های آتی بر اساس مدل‌ها برآورد می‌شود، گفت: بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان ۱۴۰۰ با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووید۱۹ بعید نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند تحولات به نحوی است که احتمال بروز تنش خطرناک که ممکن است ناتو و روسیه را به سوی درگیری مستقیم در بلاروس بکشاند، بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.
محدودیت‌های جدیدی که هند به تازگی برای صادرات برنج ایجاد کرده است می‌تواند با تشویق دیگر کشورهای تولید‌کننده برنج به اعمال محدودیت، در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی برنج شود و کشورهای فقیر را درگیر کمبود موادغذایی کند.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
آزاد ارمکی گفت: در حال حاضر جامعه‌ای داریم که در خود فرو رفته است. به لحاظ سیاسی هم دارای نظام سیاسی یکدستی هستیم که صدای منتقدین را برنمی‌تابد. محصول این روند، نارضایتی است تا کاهش نارضایتی. این وضعیت همه را معترض می‌کند. کسانی که مخالف نبوده اند هم مخالف می‌کند. در نهایت این شرایط ما را به وضعیت جدیدی می‌برد که در آن، احتمال برخورد‌های رادیکال بین مدافع و مخالف به شدت افزایش می‌یابد.
ترکی به اصلاح شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره کرد و گفت: تعدد این آمار، چالشی برای نظام بیمه‌ای است. باید بازنگری برای مشاغل سخت و زیان‌آور داشته باشیم که طبق آن برخی با ۲۰ سال سابقه بازنشسته می‌شوند. تغییر روش محاسبه مستمری بازنشستگان نیز از دیگر چالش‌های ما است.
مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی در اظهاراتی، هشدار داد که قیمت‌های انرژی ممکن است زمستان امسال دوباره افزایش پیدا کرده و دولت‌ها را مجبور کند یارانه برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
یک داروی آلزایمر در آزمایش‌های اولیه بالینی نتایج امیدوارکننده‌ای نشان داده و امید پزشکان را به اینکه روزی این عارضه را درمان کنند، افزایش داده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایش نسبی دما از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: اگر افزایش تورم به میزانی باشد که سبد معیشتی کارگران را تحت شعاع قرار دهد، پیشنهاد افزایش دستمزد کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس دنبال می‌شود.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به‌دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
بیت‌کوین (BTC) در سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را حفظ کرده و این افزایش قیمت ممکن است دارایی را در آستانه روند صعودی احتمالی قرار دهد.
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
امسال در ابتلا به آنفلوآنزا با سویه عجیب و جدیدی درگیر نبودیم و می‌توان گفت که تقریبا شرایط مانند سال‌های قبل از کرونا بوده است. منتها امسال یک ویژگی که در اپیدمی آنفلوآنزا وجود داشت، این بود که علائم تنفسی را در کودکان بیشتر شاهد بودیم، اما به لحاظ تعداد و روند، تقریبا شرایط مانند قبل از کرونا بود.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ