پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از تجربه دمای ۴۰ درجه طی روز شنبه، ۳۱ تیرماه خبر داد.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
هافبک میانی آلومینیوم اراک برای نخستین بار تجربه کاپیتانی در این تیم را مقابل باشگاه سابق خود به دست آورد.
تجربه هوای نامطلوب در تهران با افزایش غلظت آلاینده «ازن»
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
آنچه از انحلال احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی تا پیش از ۸۹ به میان آمده بود؛ معمولاً مرتبط با تصمیم‌گیری اعضای آن یا اختلافات درونی بوده است؛ مانند آنچه که موجب انحلال حزب جمهوری اسلامی (سال فعالیت ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۶) و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی (سال فعالیت ۱۳۶۵-۱۳۵۸) شد و تجربه انحلال با اعلام دستگاه قضایی حداقل برای احزاب شناسنامه‌دار و قدرتمند در فضای سیاسی پس از انقلاب کمتر رخ داده بود.
دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.
پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
نیمکت استقلال بعد از هر گل این تیم اوج هیجان و شادی را تجربه می‌کند.
بخش اقتصادی وزارت دفاع با تدابیر وزیر دفاع طی دو سال گذشته در حوزه صنعت پتروشیمی اوج شکوفایی خود را تجربه کرده است.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.
با عرضه XB۱ مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
با پیروزی‌های متوالی، سرمربی پرتغالی استقلال اوج محبوبیتش در دوران حضور در ایران را تجربه می‌کند.
در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی‌مان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم در آمریکا طی سال آینده رشد بیشتری را تجربه کند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم در آمریکا طی سال آینده رشد بیشتری را تجربه کند.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ