جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از تجربه دمای ۴۰ درجه طی روز شنبه، ۳۱ تیرماه خبر داد.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
هافبک میانی آلومینیوم اراک برای نخستین بار تجربه کاپیتانی در این تیم را مقابل باشگاه سابق خود به دست آورد.
تجربه هوای نامطلوب در تهران با افزایش غلظت آلاینده «ازن»
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.
پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
استقلال در اتفاقی عجیب در این فصل در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان مجبور به سود بردن از دروازه‌بان سوم خود طی نیمه دوم شد.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
در اسکاندیناوی، در شهر‌هایی مانند اسلو پایتخت نروژ و هلسینکی پایتخت فنلاند، دولتمردان از نصب المنت‌های الکتریکی در پیاده‌رو‌ها برای برف‌روبی معابر و سطح شهر کمک گرفته‌اند. مقامات این کشور‌ها معتقدند گرم‌کردن پیاده‌رو‌ها ارزان‌تر از پاک‌کردن سطوح از برف و یخ است.
کار دروازه‌بان استقلال در دیدار فردا مقابل تراکتور بسیار دشوار خواهد بود.
در فصل زمستان چه غذا‌هایی بخوریم؟ در این فصل غذا‌هایی با طبع گرم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار قرارداد آتی به ارزش ۱۱.۸ همت در بورس کالا دست به دست شد که به لحاظ ارزش افزایش ۲.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرد.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: بورس کالا یک مجموعه قانونی است که قوانین مشخصی برای معاملات دارد و مشخص نیست با چه ایده‌ای قرار است اختیارات این مجموعه به وزارت صمت واگذار شود.
پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ