وقتی کودک بودیم، بسیاری از ما این تصور را داشتیم که تابستان یا دوره‌های دیگر از زندگی نسبت به بزرگسالی طولانی‌تر از گذشته است. در حال حاضر گروهی از محققان به طور تجربی بررسی کرده‌اند که آیا درک زمان با افزایش سن تغییر می‌کند و اگر چنین است، چگونه و چرا تغییر می‌کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلر ثورپ می‌نویسد: از زمان پیدایش حرف X در دورۀ فنیقی‌ها تا نوسازی نشان تجاری توییتر، «x» یکی از قدرتمندترین و خاص‌ترین حروف الفبا بوده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
نام مهدی موش با گذشت زمان از تابلوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محو شد و این کوچه یا خیابان با نام مهدی خان شناحته می‌شد که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهید فروزش تغییر پیدا کرد. در دوره قاجار بخش قابل ملاحظه‌ای از املاک مهدی موش در همین خیابان بود و به همین دلیل به این نقطه از تهران گذر مهدی موش می‌گفتند.
بهروز عطایی به ماجرای پیش آمده بین او و محمدجواد معنوی‌نژاد واکنش نشان داد.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۳ خرداد را بخوانید.
زمان آن رسیده است که همه چیز را در یک مناظره رو در رو ببینیم. در یک مناظره زنده، چشم در چشم و کلمه در برابر کلمه. این حق مسلم ماست که بدانیم چه براین کشوررفته است. بدانیم چه کسی راست می‌گوید و ناراستگویی برخی‌ها چه هزینه‌هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است.
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان گفت: بیماری هموفیلی سرشتی (مادرزادی) است که وابسته به جنس بوده؛ یعنی ژن این بیماری روی کروموزوم X است. وقتی چنین شکل است، عمدتا این بیماری در مردان بروز می‌کند و در زنان بسیار نادر است.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
از زمان تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، مخالفان وی کمر همت بسته اند تا وی را از قدرت عزل کنند،نتانیاهو اما از رهاورد تصویب اصلاحات قضایی در اندیشه کیش و مات مخالفانش است.
وقتی پرده دیافراگم منقبض می‌شود، باعث کاهش فشار هوای داخل شش‌ها شده، در نتیجه هوا به داخل شش‌ها کشیده می‌شود و عمل دم انجام می‌شود.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش و همچنین رهبران صلح طلب و باتدبیر نیاز دارد تا با باز نگاه داشتن مسیر دیپلماسی و مذاکره، شانس همزیستی در دنیایی متنوع و پرچالش را برای همگان فراهم
مطمئن هستم که مردم قطع اینترنت را می‌پذیرند چرا که سرنوشت فرزندانمان در گرو کنکور است. با توجه به تعداد زیاد داوطلبان، مردم با سعه صدر در زمان برگزاری آزمون سراسری با ما همکاری لازم را خواهند داشت.
مالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این زمینه ادامه داد: آن‌هایی که از حقوق زنان در ایران صحبت می‌کنند چرا در ارتباط با تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا و همراهی اطاعت پذیر اروپا از این تحریم‌ها صحبت نکردند و به این موضوع توجه نداشتند که زنان و کودکان ایرانی نیز در معرض همین تحریم‌ها و اثرات آن هستند.
ایران در زمان ابراهیم رئیسی برای ایجاد بلوک در برابر آمریکا و گسترش عمق استراتژیک خود با پیگیری روابط با روسیه، چین و آمریکای لاتین قصد دارد «نگاه به شرق» داشته باشد.
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
۹۸ کمبود دارو از زمان شیوع کرونا در اواخر سال ۹۸ شروع شد، اما آن زمان به دلیل همه‌گیری شاید طبیعی به نظر می‌رسید، اما آن کمبود، دورخیز برای یک بحران بزرگ بوده است.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست.
وکیل دونالد ترامپ دلیل عدم انتشار ویدئوی دوربین‌های نظارتی اقامتگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان تفتیش اف‌بی‌آی را افشا کرد.
فلیکس ماگات می‌گوید در زمان هدایت هرتابرلین در برخی تمرینات این تیم از نیروهای پلیس آلمان کمک می‌گرفت.
اکنون که به انتخابات ۲۰۲۲ میلادی نزدیک می‌شویم نظرسنجی‌ها و صاحب نظران بار دیگر «جو بایدن» را نادیده می‌گیرند و کنار گذاشته‌اند. توصیه من این است که در قضاوت خود بسیار محتاط و مراقب باشید.
با نزدیک شدن به زمان احیای برجام، به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها نیز واقعیت غیرقابل بازگشت بودن مسیر توافق را پذیرفته‌اند. به‌گونه‌ای که رسانه‌های اسرائیلی، اخیرا از تخمین سازمان «موساد» مبنی بر حتمی بودن امضای احیای توافق طی چند روز یا چند هفته آینده پرده برداشته‌اند.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ