کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
اژه‌ای اظهار کرد: به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد صادر کرده‌ایم که اولاً با کمک نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی به طور کامل امنیت مردم و زائران اماکن مقدس را فراهم آورند و ثانیاً همه تلاش خود را به کارگیرند تا علاوه بر مباشر این اقدام جنایتکارانه که دستگیر شده، تمامی عناصر و عوامل دخیل در این حادثه تروریستی اعم از معاونان و مسببان و کسانی که به تروریست جانی مخفیگاه و سلاح و آموزش دادند را شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه سراوان را صادر کرد.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
مهین قدیری، نام نخستین زن قاتل سریالی در ایران است که در سن ۳۲ سالگی مرتکب ۶ قتل در قزوین شد. پاییز سال ۸۷ دستگیری مهین قدیری پرده از راز جنایت هولناک شش قتل برداشت و رسیدگی به پرونده قتل سریالی قزوین در دستور کار قضایی قرار گرفت.
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
با دستور دادستان تهران ۵ سارق کیف یک شهروند موتورسوار دستگیر شدند. پرونده قضایی برای متهمان این پرونده تشکیل شده و در حال انجام تحقیقات بیشتر است.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ