وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دیشب یک شب فوق العاده بود و تا صبح کار کردیم، دستگیری‌های زیادی داشتیم. شبکه‌هایی از خراسان، لرستان و خوزستان بودند، در تهران، اما موردی نداشتیم.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان وارد کابل شد و با دین‌محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان دیدار کرد.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
قم- مرجع تقلید شیعان گفت:آنچه باعث پیروزی ما در این جنگ‌ها می‌شود و خواهد شد همان ارتباط تنگاتنگ ما با خداست که این را باید حفظ کنیم.
متهم ردیف سوم با حضور در جایگاه متهمین با اعتراف به عضویت درگروه داعش و همچنین ارتباط با یکی از سر شاخه‌های این گروه در افغانستان گفت: در زمان حضور در افغانستان و پس از عضویت در داعش با ملا حکمت بیعت کردم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده است اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
دختران آینده دار هاکی روی یخ ایران به مناسبت روز جهانی «دختران هاکی» شب شاد و مفرحی را خلق کردند.
جواد اوجی وزیر نفت در خصوص قطعی گاز در تربت جام گفت: سردی کم‌سابقه هوا، مصارف زیاد، قطع گاز ترکمنستان و ضعف سرشاخه‌ها از جمله عوامل قطع شدن گاز تربت جام بود.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسازمان اطلاعات سپاه استان قم، تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت شناسایی ودستگیر شدند.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
‌روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان قم را داشتند دستگیر شدند.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین توجه به سرانه‌های خدماتی در تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) مدنظر قرار گیرد.
عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از سرشاخه‌های گل‌دار شبدر سفید در طب گیاهی، در بیماری برونشیت و به‌عنوان تصفیه‌کننده خون نیز از آن استفاده می‌شود. برای درمان سرفه‌های سخت، همراه با عسل مصرف می‌شود و در افراد مبتلا به سرطان گلو نیز به‌صورت غرغره مفید است.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.
موسوی با اشاره به میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری در سرشاخه‌های رودخانه زاینده‌رود، گفت: میزان بارش‌ها در این مدت‌زمانی در ایستگاه کوهرنگ ۱۲۶۵ میلیمتر است که سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۲۲ میلیمتر و در بلندمدت ۱۳۵۵ میلیمتر بود.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: بچه‌های ما بازی‌های بسیار قدرتمندانه‌ای در مسابقات نوجوانان جهان داشتند و توانمندی و استعدادهای خود را نشان دادند.
اصفهان-مدیر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: معادن تراورتن جوشقان استرک با استخراج بدنه اصلی آبخوان کارستی این منطقه، سرشاخه‌های تغذیه منابع آب کاشان راازبین برده‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ