سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته در اقدام ضربتی پلیس، دو عامل دیگر شهادت شهید ستوان «محمد زور» در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به شهادت شهید زور در منطقه جالق، علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای انجام قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) را بازداشت کردند.
عاملان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان دستگیر شدند.
عاملان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان دستگیر شدند.
پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.
پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ