جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان هفت تیرکش پایتخت خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان حرفه ای تا کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان، از دستگیری سارقان به عنف در این شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: سه نفر در این باره دستگیر شده‌اند.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقان صیفی‌جات کامیون‌های در مرز شلمچه خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان ۴۰ میلیارد ریالی سکه، ارز و طلاجات در جنوب شهر اصفهان خبر داد.
گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار گفت : سارقانی که کیف پول حاوی ارز خارجی را از فردی سرقت کرده بودند در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند .
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در آرادان خبر داد و گفت: متهمان یک کامیونت را سرقت کرده و در حال رفتن به تهران بودند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در دامغان خبر داد و گفت: این افراد به زور وارد منزل فردی شده و نسبت به سرقت اموال وی اقدام کرده‌اند.
سارقان زورگیر چه برسر مربی استقلال آوردند؟
سارقان، موبایل های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می فروختند
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سه تبعه خارجی متهم به سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین از یک کارگاه در مشهد دستگیر شدند.
سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند
سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند
کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ