با دستور دادستان تهران ۵ سارق کیف یک شهروند موتورسوار دستگیر شدند. پرونده قضایی برای متهمان این پرونده تشکیل شده و در حال انجام تحقیقات بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان هفت تیرکش پایتخت خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان، از دستگیری سارقان به عنف در این شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: سه نفر در این باره دستگیر شده‌اند.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقان صیفی‌جات کامیون‌های در مرز شلمچه خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان ۴۰ میلیارد ریالی سکه، ارز و طلاجات در جنوب شهر اصفهان خبر داد.
گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار گفت : سارقانی که کیف پول حاوی ارز خارجی را از فردی سرقت کرده بودند در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند .
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
اختلاف بر سر تقسیم اموال سرقتی باعث شد اعضای یک گروه سرقت دستگیر شوند.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
مدیر گروه مقاوم‌سازی پل‌ها گفت: دزدی یکی از آسیب‌های جدی و پرمخاطره در حوزه نگهداشت این دسته از زیرساخت‌ها است که پیشگیری از آن با توجه به سرقت اجزای فلزی عرشه، گاردریل‌ها و دریچه‌های سیستم زهکشی در تعدادی از پل‌های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ