حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد خواستار خلع سلاح گروه‌های تروریستی فعال در کردستان عراق شد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن درخواست از ایران و عربستان برای موضع‌گیری، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست برای حمایت از اسلام و قرآن، در عراق یا هر کشور دیگری نشست اضطراری برگزار کنند.
آیت الله موسوی امام جمعه بغداد بیان داشت: آمریکایی‌ها حتی مانع رسیدن گاز برای تولید برق می‌شوند. عراق از کشور‌های بسیاری درخواست خرید گاز کرده است، اما تنها ایران این امر را پذیرفته، اما با این وجود آمریکا به بهانه تحریم مانع پرداخت هزینه گاز به جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون ما به ایران شش میلیارد دلار بدهکار هستیم.
در راستای مرجعیت و دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران، با درخواست مرکز تحقیقاتی و آموزش عالی عتبه حسینی کشور عراق، الگوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در عراق راه‌اندازی می‌شود.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
نمایندگی دائم ایران اعلام کرد:" ایران پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۹۸۸، از تعدادی از کشور‌ها درخواست کرد احتمال فروش هواپیما‌های جنگنده به ایران را بررسی کنند و روسیه اعلام کرد که برای فروش آن‌ها آماده است".
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده است.
نوروز ۱۴۰۲ و در اولین فیفادی سال، ممکن است ایران مسافر پایتخت عراق شود.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
سلامی عنوان کرد: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین، امکان ورود اتباع غیر ایرانی را برای زیارت فراهم کنند، زیرا در مرز شلمچه ازدحام به وجود آمده است. اگر همکاری طرف عراقی را در این زمینه داشته باشیم این مشکل ازدحام اتباع خارجی در مرز شلمچه نیز حل خواهد شد.
مشاور وزیر کشور عراق اظهار داشت: «برای ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌های موجود در شلمچه به عراق هماهنگی صورت گرفته است.»
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
سفارت ایران در بغداد از هم وطنانی که به عراق سفر کردند درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از تردد بین شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری کنند.
راهکاری ساده برای حفظ تراکم استخوانی
ملی‌پوش سابق ایران که 27 بازی ملی در کارنامه دارد، برای یک فصل مبلغ 377 هزار دلار از اربیل درخواست کرده و رئیس باشگاه فردا (پنجشنبه) برای مذاکره با غفوری به ایران می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ