رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: ایران تعقیب تروریستها در خارج از مرزهایش را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در این شهرستان خبر داد.
در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه سراوان را صادر کرد.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سروستان فارس بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کسانی که به امنیت مردم خدشه وارد می کنند در آرامش نخواهند بود، گفت: دستگیری عامل مسمومیت دانش آموزان سمنانی در دستور کار است.
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
دامغان- دادستان دامغان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: هویت دو نفر قاتل در دست شناسایی است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده رسیدگی پلیس به پرونده سرقت میلیاردی منازل گفت: با وقوع چند فقره سرقت‌ از منازل شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شناسایی سارقان زورگیر اتوبان نیایش خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد زورگیر قمه به دست محله ولنجک شناسایی شد.
رئیس عدلیه خطاب به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهر‌ها رخ می‌دهد تشکیل دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ