شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
تقریبا ۲۷ درصد از بزرگسالان دچار یبوست و علائم همراه با آن مانند نفخ و گاز معده می‌شوند. با افزایش سن یا کاهش فعالیت بدنی، احتمال بروز این مشکل بیشتر خواهد بود. مصرف بعضی از غذا‌ها به رفع یا کاهش مشکل یبوست کمک می‌کند، در حالی‌که بعضی دیگر آن را تشدید می‌کند.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ برای امروز (۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی خبر داد.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در ۱۲ استان خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تشدید سامانه بارشی و احتمال تگرگ و تندباد در استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
دیپلمات‌های ارشد کشور‌های اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان و احتمال وقوع سیل و قطعی برق در روستاهای سردسیر و صعب العبور هشدار داد.
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
تهدید تجاوز چین به بروز انقلابی آرام در توکیو انجامیده و مقام‌های ژاپنی را برای مقابله با تحت فشار قرار گرفتن آماده می‌سازد.
نیروی هوایی آمریکا در بحبوحه تشدید تنش‌ها با چین بر سر تایوان و احتمال آزمایش هسته‌ای کره شمالی، از استقرار بمب‌افکن‌های فراصوت B-۱B در جزیره گوام خبر داد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تشدید وضعیت آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و نواحی مرکزی و صنعتی استان در روز چهارشنبه خبرداد.
با شروع زمستان ممکن است علائم فرد مبتلا به اختلال عاطفی فصلی بدتر شود و به دلیل استرس‌های مداوم ناشی از همه‌گیری، احساس انزوا یا اضطراب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.
خودکشی، پایان راه اختلال روان است، اما نه به این معنا که هر مبتلای اختلال روان، زندگی خود را با خودکشی پایان دهد بلکه شدت گرفتن اختلال روان تا مرحله افسردگی و بی‌توجهی بیمار و اطرافیان به ضرورت درمان افسردگی، در صورتی که ابتلای افسردگی ناشی از شرایط پیرامونی بوده و این شرایط بهبود نیابد و تغییر مثبت منجر به کاهش شدت بیماری نداشته باشد، افسردگی تشدید می‌شود که در چنین شرایطی، می‌تواند زمینه‌ساز بروز افکار خودکشی باشد و احتمال اقدام به خودکشی هم بسیار بالا خواهد بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با یادآوری رویکرد مقامات انگلیس، از احتمال وخامت روابط دو جانبه در دوره نخست وزیری لیز تراس گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ