توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: برخی از آقایانی که وقت مجلس را با این تذکرات آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی می گیرند بیشترین ضربه را به مجلس می زنند.الان شیوه و روش قانون گذاری در مجلس ما اشکال جدی دارد.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
دهقان عنوان کرد: علی رغم برخورد با مجرمانی که در مراسم اقدام به تیراندازی می‌کنند باز شاهد این اقدام نابه جا در شهر گنبکی بودیم که منجر به قتل یک نفر شد که در اسرع وقت با داماد و مسببان این امر با قاطعیت برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به این نامه اشاره کرده بودند.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به نامه اشاره کرده بودند.
رییس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: هر وقت «ثابتی» برای سرکشی به کمیته ضد خرابکاری می‌رفت، سرشکنجه‌گر به افرادش می‌گفت، که شکنجه کنید زیرا که ثابتی از صدای ناله زندانی‌ها لذت می‌برد.
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه به همسر تاج‌زاده وقت داده بود ولی ایشان دیر آمد.
در پی ورود جبهه جدیدی از گرد و غبار از سمت غرب کشورمان، کیفیت هوا در بسیاری از شهر‌ها افت محسوس کرده و موجب در پیش گرفتن تدابیر ویژه در بسیاری از شهر‌های کشورمان شده است. از جمله این شهرها، تهران است که اکنون شاخص کیفیت هوای آن با قرار گرفتن روی عدد ۳۲۷، در شرایط خطرناک قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ