خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انتشار آمار فنی دقیق فصل گذشته رئال مادرید اهمیت تونی کروس در خط میانی این تیم بیش از پیش مشخص شد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که هواداران رئال مادرید بیش از حد حساس هستند و به هر اظهارنظری اعتراض می‌کنند.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 8,500 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.
ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، در میانه شایعات درباره پیوستن امباپه به این تیم می‌گوید بیش از هر کس از حضور ستاره فرانسوی در رئال خوشحال خواهد شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شکست امشب مقابل رئال وایادولید را نتیجه بی مسئولیتی بازیکنانش دانست.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که شکست این تیم باعث می‌شود که بیش از حد از آنها انتقاد شود.
رئال مادرید برای کمک به تنفس بازیکنانش در جریان مسابقات از ابتکاری استفاده می‌کند که اولین بار بیش از 20 سال پیش پاتریک ویرا در آرسنال از آن استفاده کرده بود.
ستاره آلمانی منچسترسیتی بیش از هر بازیکن دیگری در جمع سیتیزن‌ها به سرمربی نزدیک است.
رئال مادرید فردا کار دشواری را برابر خیرونا در پیش دارد و فهرست مصدومانش بیش از پیش طولانی شده است.
منچسترسیتی قصد ایجاد تغییراتی در ورزشگاه اتحاد را دارد که ظرفیت این ورزشگاه را به بیش از 60 هزار هوادار افزایش می‌دهد.
ستاره‌های برزیلی رئال مادرید بیشترین نقش را در گلهای این تیم در فصل جاری داشته‌اند و بیش از 60 درصد از گلهای رئال با مشارکت مستقیم ستاره‌های برزیلی به ثمر رسیده است.
مارکا فاش کرد که پس از تساوی خانگی رئال در دربی برابر اتلتیکو، فلورنتینو پرز بسیار ناراحت بود و گفت‌وگویی طولانی با کارلو آنچلوتی داشت.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
وینیسیوس و رودریگو بیش از پنج ماه است که در لالیگا موفق به گلزنی در زمین حریفان نشده‌اند.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بیش از همه بارسلونا را خوشحال کند. روزنامه‌های چاپ بارسلونا مطابق انتظار این تساوی را جشن گرفتند.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
تا به اینجای فصل برای رئال بتیس و رنس فرانسه بیش از هر تیمی در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا کارت قرمز ثبت شده است.
بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
مارکو آسنسیو از یک نیمکت‌نشین محض در ابتدای فصل تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد برای رئال شده و این را شاید بیش از هر کسی مدیون کریم بنزماست.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی بلژیک، در دفاع از ادن هازارد گفت که در رئال به جای تمرکز بیش از اندازه روی چربی بدن هازارد باید روی استعداد ذاتی او حساب کنند.
یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ