از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس دقایقی پیش و بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
مدافع ایرانی و ملی‌پوش الاهلی قطر به دلیل مصدومیت سه ماه دور از میادین خواهد بود.
مدافع ایرانی و ملی‌پوش الاهلی قطر به دلیل مصدومیت سه ماه دور از میادین خواهد بود.
در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا تیم واین آلبالی با بازیکن ایرانی خود با نتیجه تساوی متوقف شد و بارسلونا بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
اعضای تیم ملی به شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور و رضا اسدی به مناسبت اولین بازی ملی تبریک گفتند.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
در پی وقوع زلزله سنگین در جنوب ترکیه که این کشور را دچار بحران کرده و تلفات بسیار زیادی داشته، از وضعیت سه ورزشکار ایرانی شاغل در این کشور خبری نیست.
عضو کادر فنی تیم پتروپالایش بلیش می‌گوید که این تیم برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان، هر سه ملی‌پوش قبلی خود را حفظ کرده و یک نفر دیگر را به این جمع اضافه می‌کند.
تصویری جذاب از علی دایی، عابدزاده و کریم باقری است
مصدومیت میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار با سپاهان نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم و تیم ملی شکل داده است.
مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که با این ضربه می‌توانست اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را بزند، روی این ضربات تبحر خاصی دارد و پیش‌تر هم در تیم ملی توانایی سرزنی خود را به خوبی نشان داده بود.
سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و مهدی قائدی طبق توافق و هماهنگی با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، در ساختمان پک حاضر شدند و در تمرین امروز شاگردان ساپینتو شرکت نکردند.
رسول عفتی گفت: سه سالی است که با سلاحم کار می‌کنم اما حقیقتا اطمینان چندانی به آن ندارم و قطعا باید عوض شود.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
قرارداد علیرضا باویه و محمد امین حزباوی 2 بازیکن فولاد به مدت سه فصل تمدید شد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال طلای حرکت یک ضرب دو ضرب و مجموع بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در اولین مصاحبه با "ورزش سه" در مورد حضور در پرسپولیس و همچنین زندگی در ایران، صحبت‌هایی جالبی را به زبان آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ