هنوز آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص نیست، اما برخی اعتقاد دارند اروه رنار می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی او باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.
در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هنوز روشن نیست.
یک رسانه هلندی از تمایل باشگاه‌های ترکیه به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد خبر داد.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
ماریوس اوزونیدوس با گل‌گهر به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود.
وزارت امور خارجه سوئد در بیانیه‌ای از احضار جانشین سفیر ایران در این کشور در واکنش به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال خبر داد.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه پیشنهاد داد که در صورت جدایی کارپین، روس ها به سراغ استانیسلاو چرچسوف بروند.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
این احتمال وجود دارد فدراسیون فوتبال ایران، برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش بخواهد با یک تیر دو نشان بزند!
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
رسانه عربستانی از گزینه شدن سرمربی تراکتور برای هدایت تیم ملی ایران به جای رنار خبر داد.
در اردوی فولاد طبیعتا هنوز همه چیز تحت تاثیر ترک اردو و جدایی جواد نکونام از این باشگاه است.
فدراسیون فوتبال پیش از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین سرمربی تیم ملی را مشخص خواهد کرد.
نفر اول لیست الیت داوران ایران در خارج از کشور برای دریافت لایسنس VAR‌ اقدام خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
به ما خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش صحبت کرده است.
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
مفسر تلویزیون امارات فرهاد مجیدی را کاندیدای احتمالی جانشینی کارلوس کی‌روش تلقی کرد.
بچیروویچ برای عقد قرارداد با فدراسیون بسکتبال ایران، وارد تهران شد.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشور‌های دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.
دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.
با انصراف سیدمحمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال در آستانه اعزام این تیم، با نظر کادر فنی یک بازیکن دیگر به اردو فرا خوانده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ