در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربیان خارجی پرسپولیس این هفته به تهران خواهند آمد.
دستیاران خارجی یحیی گل محمدی طی چند روز آینده وارد تهران می شوند.
پرسپولیس هنوز موفق به توافق با آنالیزورهای فصل قبل خود نشده است.
دستیاران جواد نکونام در استقلال تقریبا از قبل مشخص شده‌اند؛ حضور مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی و دو مربی اسپانیایی قطعی است.
کادر فنی تیم ملی با حضور دستیاران ایرانی و خارجی تکمیل شد و به کارش ادامه می‌دهد.
باشگاه استقلال همه دستمزد دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرد و این احتمالا بدین معنی است که باشگاه به زودی وارد همکاری با گروه جدیدی خواهد شد.
رضا عنایتی نیز به مانند امیر قلعه‌نویی، درخواست خود را برای استخدام دستیار خارجی به کمیته تیم‌های ملی داده است.
رضا عنایتی در نظر دارد یک دستیار کروات را به کادرفنی تیم امید اضافه کند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال ایران باید مربیان و دستیاران خارجی را به کار بگیرد و از دانش و اطلاعات آنها مثل کاری که یحیی گل محمدی در پرسپولیس انجام داد، استفاده کند.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
9 همکار خارجی که عمدتا پرتغالی بودند، کی‌روش را در جام جهانی همراهی کردند؛ یاران همیشگی مرد پرتغالی که البته نتوانستند باعث صعود ایران شوند.
در اتفاقی عجیب، کارت اعتباری سرمربی و دستیاران خارجی باشگاه استقلال باطل و سیم‌کارت‌های آنها قطع شده است!
یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش را اعلام کرد.
مایکل موریرا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که برای زیر نظر گرفتن و تمرین دادن سردار آزمون راهی خارج از کشور شده است، هفته آینده به تهران بر می گردد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای تقویت نیمکت تیم خود، به دنبال یک دستیار خارجی است.
در زمان حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در وین، دستیاران خارجی اسکوچیچ نیز در پایتخت اتریش حضور یافتند و طلب‌شان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از مدیران فدراسیون دریافت کردند.
قرار است یک مربی پرتغالی به کادرفنی ملوان اضافه شود تا به عنوان دستیار در کنار مازیار زارع مشغول فعالیت شود.
مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.
انتظار می رود که کارلوس کی روش با چهار یا پنج دستیار خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
سرمربی پرتغالی مدنظر نیمکت ایران برای عقد قرارداد کوتاه مدت تا آخر هفته در تهران خواهد بود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ