ایران تنها تیم آسیایی است که هنوز فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه فرامنطقه‌ای عرب‌زبان ضمن بررسی کودتای نیجر، دلایل به انجام‌رسیدن و آثار ناشی از آن، کودتاهای پیاپی در آفریقا را میراث استعمارگران غربی در این قاره دانست.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
در مطالعه‌ای که در ۸ مه در مجله Communications Biology منتشر شد، یک تیم بین‌المللی محققان دریافتند ژن خاصی که منجر به داشتن بینی بلندتر (از بالا به پایین) می‌شود، ممکن است نتیجه یک انتخاب طبیعی باشد. این سازگاری زمانی اتفاق افتاد که انسان‌ها قاره آفریقا را ترک کردند و باید با آب و هوای سردتر سازگار می‌شدند.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
در سال ۲۰۱۷ بود که زمین‌شناسان این قاره که در تمام این مدت از دیدرس پنهان بود را پیدا کردند. حالا بخش عمده‌ای از قاره کشف شده زیر آب است و زمین‌شناسان موسسه تحقیقاتی Zealand Crown، از آن به عنوان نمونه‌ای یاد می‌کنند که نشان می‌دهد که چطور ممکن است چیزی به این واضحی تا مدت‌ها از دید‌ها پنهان مانده و سال‌ها طول بکشد تا کشف شود. تولوچ در این باره توضیح داده: «ما هنوز موفق به درک کامل این موضوع نشده‌ایم که چرا زلاندیا از گوندوانا دور شده است.»
دانشمندان بر سر وجود قاره‌ای به نام زلاندیا به توافق رسیده‌اند؛ قاره‌ای که بنا به دلایلی نامعلوم که دانشمندان در صدد درک آن هستند، از گوندوانا فاصله گرفته بود.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
یک وبسایت ایتالیایی گزارشی مفصل از تیم پرسپولیس منتشر کرده و این تیم را پرطرفدارترین باشگاه قاره کهن نامیده است.
کره شمالی پس از هشدار نسبت به واکنش شدید به رزمایش های‌نظامی آتی کره جنوبی و آمریکا، یک موشک بالستیک دوربرد را به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد.
عملیات قهرمانانه که جوان ۲۱ فلسطینی در قدس اشغالی علیه صهیونیستها انجام داد به یکباره بزم صهیونیستها را به هم ریخت و سخت آنها را به وحشت انداخته است.
دانشمندان دانشگاه کورتین در استرالیا و دانشگاه پکن در چین سناریویی پیش‌بینی کرده‌اند که در آن قاره آمریکا به سمت غرب و قاره آسیا به شرق، قطب جنوب به سمت آمریکای جنوبی حرکت می‌کند، آفریقا از یک طرف به آسیا و از سوی دیگر به اروپا می‌چسبد تا آماسیا بوجود بیاید. این مقاله تحقیقاتی اخیرا در نشنال ساینس ریویو منتشر شد.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به فینال جام بین قاره‌ای مقابل میزبان قرار خواهد گرفت.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
یک مدل سازی جدید رایانه‌ای نشان می‌دهد که قاره‌های زمین در آینده دوباره به هم خواهند چسبید.
محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی آیفون توانسته مانند یک جلیقه ضد گلوله جلوی اصابت گلوله به یک سرباز اوکراینی را بگیرد و جان او را نجات دهد.
روز گذشته هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند!
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت شاخص ارزی در صرافی های بانکی هستند که در بازار آزاد ارز، نرخ دلار به کانال سی هزار تومانی افزایش یافته است.
قصه از آنجایی شروع می شود که به یکباره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کلیپی از یک روحانی منتشر می شود که با عبا و قبا در بین نوجوانان فوتبال بازی می کند و دراصطلاح قیچی برگردون‌های زیبایی هم می زند، تبحر و تخصص این روحانی در بازی فوتبال به تعبیر خودش در حد لالیگا بوده و باعث شعف نوجوانان می شود و به قول خودش، این کلیپ های قیچی برگردونش تا فیفا می رود.
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ