در پی انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات، وی به دیدار سید محمد خاتمی رفت و با رئیس جمهور اسبق کشور دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خواب رفتن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
در پی انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات، وی به دیدار سید محمد خاتمی رفت و با رئیس جمهور اسبق کشور دیدار و گفتگو کرد.
در پی انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات، وی به دیدار سید محمد خاتمی رفت و با رئیس جمهور اسبق کشور دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه عکاظ مدعی شد که رئیس باشگاه الاهلی عربستان تا ساعاتی دیگر با ژوزه مورینیو دیدار می‌کند.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز در محل تمرین با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز با وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان جدید فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید ترکیه در سرزمین های اشغالی ضمن اظهاراتی عجیب گفت که ترکیه و مردم این کشور هیچگاه مخالف تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی نبوده اند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
در تاریخ ۱۸ آبان ماه نیز «دوغو پرینچک» رئیس حزب وطن ترکیه (متحد اردوغان) اعلام کرد که پیش از آغاز سال جدید میلادی، با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار خواهد کرد.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور جدید عراق امروز میزبان محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق بود.
منابع عراقی از دیدار و رایزنی سفیر آمریکا در بغداد با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق در کاخ السلام بغداد خبر دادند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و رئیس جمهور جدید عراق دیدار و گفتگو کردند.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان، گفت: کار بر روی توافقنامه همکاری جدید بین روسیه و ایران در مراحل پایانی خود قرار دارد.
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی فا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با سرکنسول جدید آمریکا در اربیل تأکید کرد که حل بن بست کنونی در عراق فقط از طریق گفتگو و تفاهم در چارچوب قانون اساسی حاصل می شود.
منابع لبنانی صبح امروز چهارشنبه از دیدار میشل عون رئیس جمهور لبنان با نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا خبر دادند.
سفرای جدید ایران در موریتانی،آلمان سنگال و کاردار کشورمان در ماداگاسکار با رئیس دستگاه دیپلماسی دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ