بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: شاخص‌های بنیادی بازار و چشم‌انداز سودآوری شرکت‌ها و صنایع بورسی چشم انداز مناسبی است. برای رفع نااطمینانی‌ها و پیش‌بینی پذیر کردن و همچنین افزایش امید و اعتماد بین فعالان بازار، رئیس جمهور دستوراتی را صادر کرده‌اند و رسما اعلام شده که فضای باثبات و پیش‌بینی پذیری بین فعالان بازار ایجاد شود.
جلسه نقد و بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در حسینیه هنر با حضور کارشناسان اقتصادی برگزار شد.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گروهی از پژوهشگران در یک مقاله مروری، چشم‌انداز آینده درمان‌های مبتنی بر سلول‌های شبه‌هپاتوسیتی مشتق از سلول‌های بنیادی پرتوان را برای درمان بیماری‌های کبدی مورد بررسی قرار دادند.
در این مطلب آنچه در این ایام در اقتصاد جهانی گذشت و پیش بینی می گردد رخ دهد و تاثیرات آن را بخوانید. همچنین عملکرد و قیمت بازار نفت و طلا نیز مورد بررسی ریزبینانه قرار گرفتند.
سفیر آرژانتین در روسیه گفت: قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.
سفیر آرژانیتن در روسیه گفته که قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.
محققان کشور چالش های پیش روی مراکز درمانی و محیط های آزمایشگاهی در مواجه با چشم انداز پزشکی مدرن و ورود جنبه های نوین علمی به آن درخصوص رفع مشکل ناباروری را مورد بررسی قرار دادند.
تست حدت بینایی یک معاینه چشم است که بررسی می‌کند جزئیات یک حرف یا نماد را از فاصله‌ای مشخص چقدر خوب می‌بینید.
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
رنگ چشم یکی از بارزترین ویژگی‌های صورت انسان است. اگر برای اولین بار با شخصی ملاقات می‌کنید به چشمان وی توجه خواهید کرد. در این میان تقریبا همه افراد دارای رنگ یکسانی در دو چشم خود هستند. محققان در مطالعات جدید خود به بررسی این موضوع پرداختند.
یک تیم تحقیقاتی از مدل‌سازی رایانه‌ای برای بررسی تاثیر تغییرات آب و هوایی بر انتشار و توزیع گرده‌های برخی گیاهان استفاده کرده و گفته است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۵۰ میزان گرده‌ها افزایش زیادی داشته باشد.
وقتی رهبران سعودی چشم‌انداز ژئوپلیتیک را بررسی می‌کنند، تصویری که می‌بینند به‌طور قابل‌توجهی با تصویری که همتایان آمریکایی‌شان می‌بینند، متفاوت است. برای نخبگان واشنگتن که به حمایت تقریبا تضمینی عربستان از ایالات‌متحده عادت کرده بودند، این واقعیت جدید یک شوک است، به همین دلیل است که برخی از سیاستمداران واکنش هیستریک به تصمیم اوپک‌پلاس نشان دادند.
فیفا با انتشار عکس‌هایی از دوربین‌های چشم عقاب و بررسی سنسورهای داخل توپ اعلام کرد که حدود چند میلیمتر از توپ در این صحنه همچنان داخل زمین بوده و گل دوم ژاپن به درستی صحیح اعلام شده است.
فیفا با انتشار عکس‌هایی از دوربین‌های چشم عقاب و بررسی سنسورهای داخل توپ اعلام کرد که حدود چند میلیمتر از توپ در این صحنه همچنان داخل زمین بوده و گل دوم ژاپن به درستی صحیح اعلام شده است.
دکتر مصطفی فقهی، جراح و متخصص بیماری‌های چشم گفت: یکی از مشکلات در کنترل دیابت، تشخیص دیرهنگام بیماری است و گاهی مبتلایان به دیابت با عوارض شبکیه‌ای به پزشک مراجعه می‌کنند که این مساله نشان می‌دهد فرد سال‌ها به دیابت مبتلا بوده و متوجه نشده است بنابراین افراد بالای ۴۰ سالی که فردی از خانواده آن‌ها به دیابت مبتلا است، حتما باید قندخون خود را بررسی کنند.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
دانشمندان با بررسی موش ها پی بردند که از دست رفتن نوعی پروتئین موجود در شبکیه چشم می تواند باعث پیری آن شود.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ