فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
رئیس تیم مرسدس بنز ابراز امیدواری کرد که لوئیس همیلتون هشتمین قهرمانی‌اش را در فرمول یک کسب کند.
رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.
رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر روابط راهبردی بین دو ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد با سفر جاری رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس این روابط بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
فرزین ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این طرح‌ها و ارائه اطلاعات فعالان اقتصادی به نظام تصمیم سازی در عین حفظ محرمانگی اطلاعات، بستر مناسب برای سالم سازی اقتصاد فراهم شود.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
هربرت هاینر نسبت به بازگشت بایرن مونیخ به روند نتیجه‌گیری مطلوب ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور ترکیه نسبت به دیدار با بشار اسد در نشست سه جانبه با همتای روسی خود ابراز امیدواری کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که روند مثبت فنی تیم ملی در ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تداوم یابد.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ابراز امیدواری کرد که کی یف به میز مذاکرات با مسکو بازگردد.
رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چهارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.
رئیس جمهور عراق ضمن ابراز امیدواری به اینکه نشست سران عرب در الجزایر سرآغاز همکاری ها باشد، اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر شرایط در قدس اشغالی را محکوم کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق ابراز امیدواری کرد که رئیس پارلمان این کشور استعفای خود را پس بگیرد و چنین موضوعاتی مطرح نشود.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر اینکه تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون شالوده این فدراسیون را به چالش کشید، نسبت به بازنگری در این تصمیم ابراز امیدواری کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.
رییس کانون کارگردانان سینما ابراز امیدواری کرد که رییس سازمان سینمایی شرایط صدور مجوزها، تولید، اکران و معیشت اهالی سینما را به کمک خانه سینما بهبود ببخشد و با مشورت سینماگران صنفی و نه باندی آن را ترمیم و آزادی فیلمسازی را در این عرصه مهیا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ