منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
حزب اپوزیسیون سوئد در پی واکنش‌های جهانی به اهانت به قرآن کریم در این کشور، روز سه شنبه خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر نشست اضطراری پارلمانی شد.
پارلمان اروپا در نشست اخیر خود با اکثریت آراء از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو درخواست کرد که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که جنبش امل و حزب‌الله لبنان قرار نیست در جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان، رأی سفید بدهند.
رئیس جمهور ترکیه در اولین نشست کاری خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوی اعلام کرد که قصد دارد اصلاحیه قانون اساسی این کشور را به پارلمان ارائه کند.
پارلمان جدید ترکیه فردا چهارشنبه نشست انتخاب رئیس و هیئت رئیسیه را برگزار خواهد کرد.
مارین لوپن در یک نشست در پارلمان کشورش تصریح کرد: "ارسال تدریجی تسلیحات جنگی احتمالا به معنی جنگی برای یک قرن خواهد بود. درگیر شدن تمام و کمال ناتو (در این جنگ) منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد."
نمایندگان پارلمان های شرکت کننده در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) در بیانیه پایانی هر گونه تندروی،خشونت، تروریسم و جنگ را به هر شکلی که تهدیدی علیه کشورها باشد، محکوم کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
منابع محلی امروز چهارشنبه از تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت عراق در آستانه برگزاری نشست پارلمان این کشور خبر دادند.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که روز پنجشنبه هفته جاری نشست پارلمان برای انتخابات رئیس جمهور این کشور برگزار می شود.
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
نخست وزیر فنلاند در نشست پارلمان اروپا در ادامه مواضع ضدروسی خود اعلام کرد: تحریم ها باید در زندگی مردم عادی روسیه منعکس شود!
مجلس عالی خلق کره شمالی (SPA) در نشست روز چهارشنبه خود قوانین مربوط به دورنمای آتی کشور و توسعه روستایی را تصویب کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
امروز کاخ السلام بغداد میزبان رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس پارلمان و رئیس شورای عالی قضایی عراق بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ