رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان جدید فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد تومان به ما پول داده است.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران طی حکمی یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، را به مدت دو سال به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک منصوب کرد.
در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک طی حکمی کمال جوانمرد را به عنوان سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک منصوب کرد.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
رئیس جمهور طی حکمی دکتر «سید محمدامین آقامیری» را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک می گوید خللی در امور این کمیته ایجاد نشده و طی هفته های آتی هم دبیرکل جدید منصوب خواهد شد.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک با حکم رئیس جدید این کمیته همچنان در مسئولیت خود فعالیت خواهد کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
رییس فدراسیون کشتی یک روز بعد از انتخابات پرخبر کمیته ملی المپیک در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرد.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
هادی کردی طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر کمیته جودو فراکسیون منصوب شد.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ