سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رای به برکناری اعضای کانون هواداران این باشگاه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
حجت کریمی لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام را منتشر کرد
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
شنیدن حرف‌ها و ادعاهای عجیب از زبان حجت عبدالملکی، تبدیل به عادت شده است؛ اما به نظر می‌رسد این‌بار مساله جدی‌تر از یکسری ادعاهاست و شاید پای درز اطلاعات مهم کشور در میان باشد. واقعا او - همانگونه که خودش بیان کرده - اشتباهی به این بزرگی مرتکب شده است؟
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۱ تیرماه ماه را بخوانید.
از علی محمدی به عنوان جانشین حجت کریمی و سرپرست مورد نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نام برده می شود.
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
شورای تامین استان تهران باید درباره درخواست ویژه باشگاه استقلال برای بازی با نساجی نظر بدهد.
شورای تامین استان تهران باید درباره درخواست ویژه باشگاه استقلال برای بازی با نساجی نظر بدهد.
حجت الاسلام رئیسی در جلسه استیضاح آقای فاطمی امین گفت: در مباحثی با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی نمایندگانی که سوالی از وزیر دارند، به ضدفساد بودن ایشان اذعان دارند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی قرارگاه عفاف و حجاب از نظر ما باید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل شود.
حجت اله فیروزی پور گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می‌رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.
با اظهارات نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد محل برگزاری سوپر جام تغییر نکند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فردگفت: آگاهی بخشیدن به جامعه مبنی بر اینکه باید در برابر یزید ایستاد، معروفی است که باید احیا شود؛ اگر اینگونه شود دیگر یزیدها در جوامع به وجود نمی‌آیند.
بانک مرکزی روسیه روز جمعه نرخ بهره را به سطح قبل از جنگ کاهش داد و اعلام کرد که با کاهش نرخ تورم از بالاترین حد در ۲۰ سال گذشته و نزدیک شدن به انقباض اقتصادی به بررسی دامنه کاهش بیشتر ادامه خواهد داد.
مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ