معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش جزئیات آموزش زبان چینی در مدارس را ارائه کرد.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد دادم سازمان دانش آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش آموزی، نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند.
سمنان- استاندار سمنان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان در کنار مقوله آموزش و تحصیل، به مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به صورت اولویت، نگاه کند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان ۱۰ استان در نظر گرفته شده است.
وزیر آموزش و پرورش فروش مدارس خیرساز را از نظر شرعی مجاز نمی‌داند و مولدسازی را تنها به املاک مازاد محدود می‌کند.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: در حادثه مدرسه دخترانه بروجرد، مسمومیت حادی گزارش نشده اما نظر قطعی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس تصمیماتی که در کشور و با تصویب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، قرار شد سهم کنکور در پذیرش کمتر و توجه به امتحانات و کلاس و محتوای درسی اتفاق بیفتد و سابقه تحصیلی مد نظر قرار بگیرد.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است از نظر قانونی استفاده از گوشی موبایل در مدرسه برای دانش آموزان ممنوع است اما اجرای این ممنوعیت باید در آرامش و با تدبیر انجام شود.
«وزارت آموزش و پرورش هم مثل بقیه اعضای کارگروه یک رای برای تصمیم‌گیری دارد و این‌طور نیست که بدون هماهنگی‌های لازم، بدون در نظر گرفتن سلامت دانش‌آموزان بتواند تصمیم بگیرد.»
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط یکسان در سیستان و بلوچستان از نظر بیماری آنفولانزا تمام مدارس استان به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید زیادی شده است؛ اما باید در نظر داشت که تعریف ما از واژه تربیت بر عملکرد ما در نظام آموزشی نیز تاثیرگذار است.
اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ