هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد محمود افشار دوست همچنان از میلاد عبادی پور دلخور است.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
ژاوی، مربی بارسلونا گفت با مسی حرف زده و ستاره آرژانتینی نظر او را در مورد بازگشتش به بارسا می‌داند؛ اما هر تصمیمی که مسی بگیرد را درک خواهد کرد.
به نظر می‌رسد مشکل مهدی مهدوی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا در آستانه حل شدن است.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه پیشنهاد 50 میلیاردی گل‌گهر سیرجان نظر داد.
مهاجم با تجربه نساجی در نخستین بازی زیر نظر سرمربی جدیدش حضور تعویضی در زمین داشت.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
بیگی، پیشکسوت استقلال، معتقد است ساپینتو باید در رفتارهایش تجدید نظر داشته باشد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
می‌دانیم که مریخ‌نورد‌ها ربات هستند، اما آن‌ها را مانند دوست یا حیوان خانگی در نظر می‌گیریم. چه چیزی باعث می‌شود که ما تا این اندازه به آن‌ها احساس وابستگی داشته باشیم؟
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان از جو حاکم بر باشگاه جدیدش راضی است و امیدوار است زیر نظر مربیان این تیم روزهای خوبی داشته باشد.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد برای مدتی طولانی در این تیم بماند اما سرنوشتش فقط به خودش بستگی ندارد.
تراکتور در شرایطی برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌شود که به نظر می‌رسد در بازی با پیکان ترکیب متفاوتی را از این تیم شاهد باشیم.
دو نفر وقتی که ازدواج می‌کنند، قرار نیست ابتدای راه با شوخی‌های بی‌معنی که تصور می‌کنند نشان‌دهنده صمیمیت است، وارد ارتباط شوند. این‌گونه رفتارها تا زمانی که شناخت درست و کافی از شخصیت و اخلاق طرف مقابل کسب نکرده‌اید، منطقی به نظر نمی‌رسد.
به نظر می رسد سادیو مانه دوست صمیمی اش را در مونیخ پیدا کرده است و روزهای شادتری را در باشگاه جدیدش سپری می‌کند.
روزبه چشمی به نظر ریکاردو ساپینتو دیگر به خط دفاع استقلال نخواهد رفت و در خط هافبک به کار گرفته خواهد شد.
جنگ‌های مدرن با نگاه سخت پیروز نمی‌شوند. شجاعت که اوکراینی‌ها به وفور و به شکل تقریبا غیرقابل تصوری از خود نشان داده‌اند امری ضروری برای پیروزی در نبرد به نظر می‌رسد. با این وجود، شجاعت ربطی به برآمدگی عضلات دو سر بازو ندارد. شجاعت باید با هوشمندی و انعطاف‌پذیری همراه باشد ویژگی‌هایی که ارتش روسیه آشکارا فاقد آن است.
دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی، کار زیر نظر آنتونیو کونته در تاتنهام را دنیایی متفاوت خواند. او گفت که برای کونته لذت از فوتبال معنایی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ