حجت الاسلام رئیسی در جلسه استیضاح آقای فاطمی امین گفت: در مباحثی با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی نمایندگانی که سوالی از وزیر دارند، به ضدفساد بودن ایشان اذعان دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کبدی ایران در دومین بازی خود در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید.
سادیو مانه، ستاره خط حمله تیم ملی سنگال، با دبل مقابل برزیل یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید.
باکتری‌ها در رطوبت دوام می‌آورند. اگر مستعد بوی بدن هستید پس دقت بیشتری به خشک‌کردن بدن بعد از حمام‌کردن، دوش‌گرفتن و شنا کنید. پیش از اینکه لباس بپوشید با حوله کاملاً بدنتان را خشک کنید، خصوصاً قسمت‌هایی که بیشتر عرق می‌کنند، مثل زیربغل و کشاله ران.
در دقایق پایانی بازی استقلال مقابل تراکتور آبی‌ها از یک مدافع راست جدید استفاده کردند.
اگر می خواهیم از رهگذر دانش بنیان شدن اقتصاد ملی و صنایع، آسیب پذیری خود را در مقابل دیگران از بین ببریم و وابستگی مان را در زمینه ی اقلام راهبردی صنایع به کشورهای دیگر کاهش دهیم، باید دانش بنیان شدن در تمام سیستم و ساختار کشور مد نظر قرار بگیرد.
گل تساوی منچسترسیتی در دیدار مقابل رئال مادرید توسط کوین دی‌بروینه به ثمر رسید.
پیروزی راحت و پرگل تیم ملی فوتسال مقابل ازبک‌ها
مصدومیت هالند در اردوی نروژ نگرانی پپ را به دنبال داشته است.
مدافع راست سپاهان مدعی است که تعویض زودهنگامش در نیمه دوم به دلیل نگرانی کادرفنی بابت اخراجش بوده است.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا مدافعین سمت راست و چپ تیمش را برای دیدار امروز برابر ملوان تغییر دهد.
مدافع کناری نساجی می‌گوید تیمش در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده و از بازی با ملوان به دنبال جبران هستند.
مدافع راست فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد از بنیادی‌فر دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور را از دست داد تا به شکل غیرقابل مهاری عصبانی شود.
تا زمانی که اشکالات زیربنایی اقتصاد ایران نظیر خلق روزانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پولِ بی کیفیت از سوی بانک‌های کشورمان هدفِ اصلاحات قرار نگیرد و با رانت و فساد و امثالهم نیز در اقتصاد مقابله نشود، حتی حضور خبره‌ترین اقتصاددان‌ها و بانکداران دنیا در ساختمان بانک مرکزی و یا وزارت اقتصاد کشورمان نیز نمی‌تواند چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی ما را درمان کند.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بورس که باید محلی برای سرمایه‌گذاری شفاف، امن و مقابله با رانت‌خواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری فولاد و خودرو است.
امیرآبادی فراهانی گفت: بورسی که باید محلی برای سرمایه گذاری شفاف، امن و مقابله با رانتخواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری خودرو و فولاد است که می‌توان در عملکرد ضعیف بورس کالا آشکارا مشاهده کرد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان شکست خورد تا پیکانی‌ها طلسم ۱۰ هفته نبردن خود را بشکنند.
صالح حردانی مدافع راست استقلال در تمرین امروز دقایقی با خسرو حیدری و روی ماتا به صورت خصوصی صحبت کرد.
دو مربی استقلالیِ آلومینیوم در تقابل با آبی‌ها جایگاه ویژه‌ای برای تماشای بازی انتخاب کردند.
انگلیس با بحران مصدومیت نفرات اول و دوم خود برای حضور در سمت راست روبرو شده و ساوت‌گیت به دنبال گزینه مناسب برای بازی با ایران است.
تیم ملی کشورمان کار سختی مقابل لبنان نداشت و گام آخر خود را در دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا محکم برداشت.
عبدی نوشت: حذف نظام قیمت‌گذاری، خیر محض است و موجب می‌شود که فساد، رانت، و اتلاف منابع کم شود، در مقابل بهره‌وری افزایش یافته و قیمت‌های نسبی راهنمای رفتار اقتصادی شوند.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب امیدوار است شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ