حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و زیبنده نیست که نیروهای انتظامی و امنیتی در کف خیابان‌ها به دست اوباش به شهادت برسند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است که امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و اقتدار به آن‌ها بازگردد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیرو‌های انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده در حوزه ماموریتی و مسئولیتی آماده باشند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیروهای انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده اماده باشند.
سرلشکر باقری با صدور پیامی درگذشت همسر فرمانده اسبق نیروی انتظامی را تسلیت گفت.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت، نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شدند و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را پایش کردند.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور نیز پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر  و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را مورد پایش قرار دادند. برخی افراد در رابطه با مواد محرک دستگیر شدند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
ایلام-‍ فرماندار ویژه دهلران از تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و نیروهای انتظامی در دهلران خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شهادت یکی از نیروهای یگان ویژه فراجا در اغتشاش های شب گذشته این شهر را تکذیب کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن کریم ویژه خانواده نیروهای فراجا در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۶۰۰ جلسه قرآنی در تمام رده ها برگزار شده است.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این‌که باید حرمت محیط دانشگاه حفظ شود گفت: نباید نیروهای امنیتی و انتظامی وارد دانشگاه شوند که اگر این اتفاق رخ دهد باید پاسخگو بوده چون اقدامی خلاف قانون کرده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی مدافع سرسخت حقوق شهروندی و مجری قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه قوانین مربوط به حضور نیرو‌های امنیتی و انتظامی در دانشگاه‌ها کاملا روشن است، اظهار داشت: بر اساس قوانین موجود در کشور این نیرو‌های حق حضور در دانشگاه‌ها را ندارند، تنها نیرو‌های انتظامی در مواردی که جنایتی در دانشگاه انجام شود، می‌توانند در این محیط حاضر شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر حمایت کردند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: استکبار جهانی بداند نیروهای نظامی و انتظامی ایران اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به کیان این سرزمین مقدس وارد شود.
رئیس عدلیه با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند، گفت و گو کرد.
سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیروهای مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ