سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
جراردو مارتینو سرمربی اینتر میامی عجله ای برای اولین بازی لئو مسی ندارد.
به نظر می‌رسد استیون جرارد، سرمربی انگلیسی به لیگ عربستان نزدیک شده و این اتفاق ستاره‌های زیادی را در سراسر جهان به لیگ روشن جذب می‌کند.
حمید درخشان معتقد است تنها نظر امیر قلعه‌نویی باعث شده تا او به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشود.
مدافع سابق ناپولی با تمجید از عملکرد لاتزیو زیر نظر ساری، او را یک سرمربی دیوانه فوتبال معرفی می‌کند.
گفته می شود فدراسیون فوتبال آمریکا جسی مارش، سرمربی سابق لیدز و لایپزیش، را به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی این کشور در نظر دارد.
سرمربی رم پس از پیروزی مقابل تورنیو کنایه‌ای به مهاجم سابق این باشگاه زد که به دوران حضور او در اینتر و بازی زیر نظر استراماچونی برمی گردد.
در شرایطی که اسامی چند مربی داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، فدراسیون گزینه‌های خارجی را هم در نظر دارد و امیدوار است با قولی که از فیفا گرفته، منابع مالی آن را تامین کند.
شاگردان رضا عنایتی که از ابتدای فصل تا کنون زیر نظر سه سرمربی مختلف فعالیت کرده اند، امروز از ساعت ۱۶ میزبان تیم سابق سرمربی جدیدشان خواهند بود.
رشید مظاهری بعداز فسخ توافقی قرارداد با سپاهان به پیکان تهران پیوست . این دروازه‌بان باتجربه در ذوب‌آهن سابقه کار کردن با سیدمجتبی حسینی را در کارنامه دارد و حالا بار دیگر زیر نظر این سرمربی فعالیت خواهد کرد.
سرمربی فولاد با اظهاراتی تند و بی سابقه در مورد مشکلات تیمش اظهار نظر کرد.
به نظر می رسد که رودولفو آروابارنا به پایان کار خود در تیم ملی امارات نزدیک شده و به زودی از سمت خود برکنار می شود.
حسین عبدالغنی، ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.
فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی در بحث اعزام بازیکنان باید به یک نظر واحد برسند تا تیم ملی سابر به دلیل ناهماهنگی‌ها متضرر نشود.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
تیم ملی سابر کشورمان قرار است از 23 دی ماه در مسابقات جهانی تونس شرکت کند و به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی قرار نیست در این سفر حضور داشته باشد.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا به آمریکا بابت برنامه‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در نظر دارد، هشدار داد.
می توان گفت که صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بیش از استقلال، در خدمت تیم ملی بوده اند.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.
سرمربی سابق تیم ملی پس از حضور در هتل در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نظر خود نسبت به این اتفاق اعلام کرد نظری ندارم.
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.
مهدی طارمی از نظر بدنی مشکلی برای بازی فردا شب مقابل تیم سابقش ندارد، اما بازی کردن او در این مسابقه به اجماع نظر کادر فنی تیم بستگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ