شورای تامین استان تهران باید درباره درخواست ویژه باشگاه استقلال برای بازی با نساجی نظر بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
این یافته‌ها شگفت‌انگیز هستند، زیرا ستاره‌های کم‌جرم مانند ستاره‌هایی که در این پژوهش مشاهده شدند، رایج هستند و انتظار می‌رود که اغلب میزبان سیارات فراخورشیدی باشند، اما این پژوهش نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها می‌توانند از جستجوی حیات بیگانه جلوگیری کنند.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
مدیران بارسلونا از ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، خواسته‌اند که با بازیکنانی که در فهرست فروش او قرار دارند صحبت کند.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تحلیلگر سرشناس جهان عرب، اعلام کرد: انتظار این سرعت از همگرایی میان ایران و عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و نابودی رویای نتانیاهو را نداشتیم.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ