کرولاین ووزنیاکی، تنیسور مشهور دانمارکی به تور برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
شان دایش، سرمربی تیم اورتون معتقد است دله آلی، کیلومترها با بازگشتن به ترکیب تیمش فاصله دارد، هرچند که این بازیکن به لحاظ درونی به ثبات رسیده است.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
با وجود فعال‌شدن امکان خرید بلیت برای تماشاگران زن برای مصاف دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه وجود ندارد.
بنا بر اعلام روزنامه گازتا دلا اسپورت پائولا اگونو، پشت خط زن نیجریه الاصل تیم ملی ایتالیا به این کشور باز میگردد.
مدافع سابق تیم ملی و فولاد خوزستان به عنوان دستیار علیرضا منصوریان در این تیم مشغول به کار شد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.
چند روز قبل بالاترین مقام قانون‌گذاری کشور گفت‌ بر این باور است که نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد.
شهناز یاری، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق بعد از یک فصل هدایت تیم ملی این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم فوتسال نطنز را به عهده گرفت.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
گروه طالبان افغانستان در یک ورزشگاه و در مقابل چشمان صدها تماشاگر، سه زن و ۹ مرد را شلاق زد و این نشانگر از سرگیری مجدد رویکردهای این گروه است که مشخصه‌ای از حکومت آنها در دهه ۱۹۹۰ بود.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
صد‌ها هزار دختر و زن جوان از یک سال پیش که طالبان به قدرت بازگشته اند از فرصت‌های تحصیلی محروم شده اند، اما عطش آن‌ها برای یادگیری کم نشده است.
با توجه به این که موشک "آرتمیس I" یا (Artemis I) بدون سرنشین ناسا قرار است اواخر این ماه پرتاب شود و نخستین ماموریت از سه ماموریت پیچیده‌ای به شمار می‌رود که راه را برای بازگشت انسان به ماه هموار می‌کند، شمارش معکوس برای فرستادن نخستین زن به ماه رسما آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ