در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو زن 19 و 20 ساله از وسام بن یدر به جرم آزار و تجاوز جنسی شکایت کرده اند.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا و تیم ملی آرژانتین، با اتهام سنگین تجاوز جنسی روبه‌رو شده است.
بر اساس قانون فرانسه، هر نوع رابطه جنسی بین رئیس و زیردست جرم تلقی می‌شود.
نتایج پژوهشی تازه که در مقاله ای علمی منتشر شده اشاره می کند که "ترس" و "تهدید" می توانند مدارهای عصبی قشر مغز که کارکردشان برای کنترل کنش می باشد را مسدود کنند و این امر منجر به بی حرکتی غیر ارادی می شود.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان در اطلاعیه جدیدی، از قتل یک زن جوان باردار به نام «زرمینه‌» در ولایت غور به دست دو تن از افراد مسلح طالبان خبر داد.
نماینده مردم تهران اظهار داشت: تجاوز در اسلام به معنای رابطه جنسی یک زن با مرد بدون رابطه زوجیت است، اما در تعریف غربی‌ها این موضوع وجود ندارد و رابطه زن و مرد برای آن‌ها دو گونه است؛ یا زن و مرد راضی هستند که اگر راضی باشند، تجاوز صدق نمی‌کند. این موضوع صددرصد با اسلام تضاد دارد.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
با وجود اینکه اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به همکاری خود با او ادامه می دهد.
دادگاهی بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل را به خاطر تجاوز جنسی به ۹ سال زندان محکوم کرد.
ستاره ۳۹ ستلخ تیم ملی برزیل یک ماه است که به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شده و در زندان برایانز ۲ شهر بارسلونا حبس شده است.
دادگاه بارسلونا فردا تصمیم خواهد گرفت که دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در زندان موقت بماند یا آزاد شود.
سرویس دادستانی بریتانیا رسما میسون گرینوود را از اتهامات درباره پرونده تجاوز جنسی تبرئه کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به فاجعه فوتبال مشهد واکنش نشان داد.
یک افسر پلیس انگلیس به ارتکاب تخلفات و جرائم جنسی متعدد از جمله تجاوز به شمار زیادی از زنان و توهین و اهانت به آنها طی ۱۸ سال اعتراف کرد.
بنجماین مندی، مدافع فرانسوی سیتی، امروز از 6 اتهام تجاوز جنسی و یک اتهام آزار جنسی تبرئه شد ولی پرونده در مورد دو اتهام دیگر او مفتوح است.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق ادعاها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.
با توجه به آثار بسیار منفی چنین ادعاهایی، لطفا دستور فرمایید ادعاهای مطروحه از جانب هر شخص حقیقی یا حقوقی، داخلی یا خارجی به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و قبل از هر چیزی، مستندات مدعیان از آنان مطالبه شود
سازمان ملل متحد روز ۲۵ نوامبر (چهارم یا پنجم آذر) را روز بین‌المللی مبارزه با خشونت علیه زنان اعلام کرده است. مجمع عمومی سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را «هرگونه عمل خشونت‌آمیز بر پایه جنسیت که بتواند منجر به آسیب فیزیکی (بدنی)، جنسی یا روانی زنان بشود» تعریف کرده است که شامل «تهدید به این کارها، اعمال اجبار یا سلب مستبدانه آزادی (چه در اجتماع و چه در زندگی شخصی)» می‌شود.
خسوس آنتونی ماگانا، مربی پیشین تیم فوتبال کالیفرنیا به دلیل تجاوز جنسی به یک خردسال به ۱۵۵ سال زندان محکوم شده است.
ورزش برزیل شاهد یک فاجعه اخلاقی بود که کل کشور را شوکه کرد.
سازمان یونسکو همچنین ژولین لوزانژ را به خاطر تعهدش به زنانی که قربانی خشونت جنسی شده‌اند، شایسته تقدیر دانسته است. لوزانژ تلاش می‌کند تا با معرفی تجاوز جنسی "به عنوان ابزار جنگی" در جمهوری دمکراتیک کنگو با این پدیده مبارزه کند.
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ