دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که زائران بیت‌الله الحرام به میهن باز می‌گشتند، از ورود یک نفر از میان ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد و مشخص نبود چرا عربستان به او اجازه همراهی با سایر زائران کاروان اعزامی از تهران را نداده است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی درباره ماجرای افزایش سن بازنشستگی و بازگشت دوباره بازنشستگان به کسب کار ارائه داد.
ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
ماجرای بازگشت میرسلیم به کانون توجهات در یک ساعت مچی نهفته شده بود. ساعتی با برند «پَتِک فیلیپ» که منجر شد تا نگاه‌ها به سوی چند ماه جنجال‌سازی بی‌وقفه این عضو حزب موتلفه معطوف شود
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
پاکسازی ظاهری در میان بسیاری از سعودی‌ها به عنوان سیاستی محبوب شناخته شد هرچند ماحصل آن سرکوب گسترده مخالفان بود.از همین رو دیوید راندل، مشاور و دیپلمات پیشین آمریکایی سیاست جدید بن سلمان را به سان حمله به تزار توصیف کرد، به باور او بلشویک‌ها پیروز شده بودند و به صراحت اعلام کردند که بازگشتی وجود ندارد.
بازگشت ناصرالدین شاه از فرنگ همیشه برای اهالی پایتخت نشین پر از ماجراهای عجیب و غریب بود. ماجرای شکل‌گیری خیابان لاله‌زار هم سوغات اولین سفر او از فرنگستان بود. خیابان لاله‌زار قرار شد چیزی شبیه خیابان شانزه‌لیزه پاریس شود.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
اگرچه بعدازظهر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با بررسی‌های مختلف و گزارش‌های متعدد مشخص شد که فروشگاه نرم افزاری گوگل یا گوگل پلی استور و حتی اینستاگرام در ایران و روی بعضی ارائه دهندگان اینترنت، رفع فیلتر شده اند، با این حال بررسی‌های بیشتر از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد که رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است.
باید توجه داشت که عراق ۲۰۲۳ دیگر عراق دوران مبارزه با داعش (۲۰۱۴-۲۰۱۸) نیست. عراق جدید در پی بازگشت به نقش تاریخی و کلیدی خود در ژئوپلتیک منطقه است و در این مسیر کریدور عربی، اگر اهمیتی بیشتر از مناسبات با ایران برای آن‌ها نداشه باشد، کمتر هم نیست. تنها با تامل و دقت‌نظر در این واقعیات میدانی است که می‌توان داستان به کار بردن واژه خلیج عربی را به عنوان پدیده‌ای غیر عجیب و البته نادرست مورد ارزیابی قرار داد
علی رغم فروکش کردن ماجرای بازداشت و زندانی شدن نزدیکان احمدی‌نژاد و البته کم‌رنگ شدن حاشیه‌های عجیب اسفندیار رحیم مشایی، این روز‌ها با ناآرامی‌ها و رخدادهای پس از آن، بار دیگر داستان حجتیه‌ای‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این بین از دیدگاه فلاحت‌پیشه، در جریانات اخیر، هر زمان که عده‌ای تلاش کردند برای کشور کاری انجام دهند و فضا را آرام کنند، انجمن حجتیه‌ای‌ها، در مقابل آن‌ها ایستادند.
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخپوشان نام خود را به عنوان گلزن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.
چند روزی است دوباره خبر‌هایی درباره بازگشت محمد نادری به استقلال شنیده می‌شود که جای تعجب و شگفتی دارد
سوت بازی تراکتور و هوادار به سیدرضا مهدوی سپرده شده است.
محمد طیبی از ماجراهای جدا شدنش از نفت مسجدسلیمان و بازگشت به صنعت نفت می‌گوید.
محمد طیبی از ماجراهای جدا شدنش از نفت مسجدسلیمان و بازگشت به صنعت نفت می‌گوید.
پرهام شهسواری رکابزن ۱۷ ساله کوهستان ایران که گفته می‌شود برای حضور در کمپ تمرینی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به سوییس رفته بود، قصد بازگشت به ایران را ندارد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در مورد وضعیت جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ