زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
یحیی گل‌محمدی می‌گوید مسئولین باید خیلی صریح بگویند امکان آوردن VAR وجود ندارد و قول و وعده وعید ندهند.
عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: جراحان و متخصصین اورژانس و بیهوشی حتی می‌بینیم که جراح قلب، اورولوژیست و متخصص داخلی و عفونی و زنان که تخصص‌های مورد نیاز جامعه هستند هم کار زیبایی انجام می‌دهند.
کاظم برجلو ساعتی پیش وقتی به خانه‌اش برگشت، با صحنه‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شد.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
عقرب سیاه لقب دزد سریالی خانه‌های پایتخت‌نشینان است که وقتی در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد، داستانسرایی عجیبی کرد.
بیشتر بعدازظهر‌ها که بانک‌ها تعطیل بودند، کنار دستگاه‌های خودپرداز می‌ایستادم و وقتی متوجه رمز کارت کسی می‌شدم به بهانه کمک کردن در کار‌های بانکی‌اش پشت دستگاه می‌ایستادم و وقتی کارش تمام می‌شد، کارت را از دستگاه خارج می‌کردم و کارت سرقتی خالی دیگری را با کارتش عوض کرده و با سرعت فرار می‌کردم و قبل از اینکه آن فرد متوجه شود و کارتش را بسوزاند تا جایی که می‌توانستم کارتش را خالی می‌کردم.
دزد که زن بروجردی بود و برای انجام سرقت به آبادان آمده بود در بازجویی‌های فنی اظهار داشت به بهانه خرید به مغازه‌های سطح شهر می‌رفتم وقتی خریدار رمز کارتش را به فروشنده می‌گفت اقدام به سرقت کارت بانکی و خالی کردن کارت آن‌ها می‌کردم.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
با دستگیری دزد ۱۸ ساله معلوم شد که وقتی مأموران خانه دختر موردعلاقه وی را محاصره کرده بودند، او متوجه حضور پلیس در این محل شده و، چون راهی برای فرار نداشت، با سوراخ کردن بخش تحتانی خرس عروسکی توانسته خود را داخل آن پنهان کند.
زن مالباحته گفت: در حالی که منتظر دریافت خسارت بودیم متوجه شدیم سارق در زندان سکته کرده و وقتی او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، جان باخته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا مشخص شود بعد از مرگ سارق چه کسی خسارت ما را پرداخت می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ